Nogen gode råd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2009

TazPigen

Det kan sagtens være derfor Beck....

Men hvis man er så bange hvorfor så sige ja? hvis man ikke har tænkt sig at stå der bare lidt? 

Ja han hjælper med at betale husleje mad og sådan eftersom vi har fælles økonomi... Men jeg er ligeglad med pengene for mig er det det at han er der for både ham selv og mig og den lille kommende nye der betyder noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2009

Becks

TazPigen skriver:

Vil takke jer alle for så dejlige og rolige svar.. skal helt sikkert afprøves!

Var begyndt at tro det var mig den var gal med at jeg måske krævede ham for meget i det hele men har bare indset han egentlig ikke rigtig er der for mig..

Som om det ikke er vigtigt fordi det er mig der er gravid de ved jo ikke hvor hårdt det kan være når man er så langt henne..

Haaber tingene lykkedes for jer, og at I kan faa en dejlig og stille og rolig snak sammen, saa han virkelig faar af viode hvordan du har det og foeler...

Knus og tanker herfra

Anmeld

21. juli 2009

Becks

TazPigen skriver:

Det kan sagtens være derfor Beck....

Men hvis man er så bange hvorfor så sige ja? hvis man ikke har tænkt sig at stå der bare lidt? 

Ja han hjælper med at betale husleje mad og sådan eftersom vi har fælles økonomi... Men jeg er ligeglad med pengene for mig er det det at han er der for både ham selv og mig og den lille kommende nye der betyder noget

Kan sagtens forstaa dine frustrationer, haaber virkelig det lykkedes for jer..

Husk du altid kan lukke op herinde og skrive, der er altid en der svarer...
Knus

Anmeld

21. juli 2009

TazPigen

Det også rigtig rart så man har nogle at dele det med..

Anmeld

21. juli 2009

ønskebørn74

TazPigen skriver:

Vil takke jer alle for så dejlige og rolige svar.. skal helt sikkert afprøves!

Var begyndt at tro det var mig den var gal med at jeg måske krævede ham for meget i det hele men har bare indset han egentlig ikke rigtig er der for mig..

Som om det ikke er vigtigt fordi det er mig der er gravid de ved jo ikke hvor hårdt det kan være når man er så langt henne..

Pas på dig selv søde.

Anmeld

21. juli 2009

TazPigen

21. juli 2009

Sujan

Hej Tazpigen.

Ved ikke om nogle mænd bare er mærkelige hvad det angår. Min kæreste var den der gerne ville have børn først. Jeg ville gerne være færdig med min uddannelse men han blev ved med at sige om vi ikke snart skulle prøve og truede hele tiden med at smide mine piller ud (altså for sjov) Nu her hvor jeg er færdig med min uddannelse om et par måneder har jeg sagt at nu kan vi godt begynde og prøve. Nu er det ligesom om han har mistet interessen totalt. Hvis jeg køber en test eller noget virker han slet ikke interesseret i hvad den viser. Når jeg så spørger om han er sikker på at han vil have børn nu og med mig svare han der er ikke noget han hellere vil. Så ved ikke om nogle mænd bare viser deres følelser på en meget mærkelig måde.

Anmeld

21. juli 2009

TazPigen

Helt bestemt... Folk har hver deres måde at vise glæde på!

Min kæreste ville jo også rigtig gerne have børn og nu er jeg gravid og ja...

Og tusind gange held og lykke her fra! 

Anmeld

21. juli 2009

Vingummien

TazPigen skriver:

Hej...

Har en kæreste som jeg har været sammen med i godt og vel 2½ år

Han har en veninde som er gravid ( jeg er ca en måned længere henne end hende )

Men denne veninde er også hans xkæreste..

Han modtager gerne billeder af hendes mave og sådan rimelig tit men viser slet ingen interesse i at vi står og skal have et barn :/  hverken med at ville tage billeder eller mærke eller bare kigge på maven bare engang imellem..

Kan godt være jeg virker snerpet men det er mit første barn og syntes det er forkert at have glæden for sig selv indtil man har født når det er fælles man gør det.

Føler mig selv rimelig svigtet og alene med det hele  

Nogen råd?

Mænd kan reagere meget underlig nogengange når deres kæreste/kone bliver gravid. Især overfor kæresten/konen.

Måske han ik føler han vil spørge ind til dig om det osv og så ser dig i de billeder hun sender og det hun fortæller.

var bare lige en tanke jeg fik

Anmeld

21. juli 2009

TazPigen

suanne85

Det kunne også meget vel være, tanken kan ihvertfald ikke udelukkes..

Men det der er det svære ved det er jo lige netop der intet respons er..

købte foreksempel den sødeste kjole også tog vi ud og spiste og sådan og syntes selv min mave og alt så godt ud og gjorde virkelig noget ud af mig selv.. Men det føltes slet ikke som om han bare kiggede altså virkede interreseret..

Syntes bare det er lidt forkert når det er hans x kæreste også hun sender billeder og han kigger løs og skriver tilbage og sådan du ved nok..
Men tager jeg nogle kigger han dårligt nok ved ikke lige hvordan jeg skal forklare

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.