Nogen gode råd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.060 visninger
25 svar
0 synes godt om
21. juli 2009

TazPigen

Hej...

Har en kæreste som jeg har været sammen med i godt og vel 2½ år

Han har en veninde som er gravid ( jeg er ca en måned længere henne end hende )

Men denne veninde er også hans xkæreste..

Han modtager gerne billeder af hendes mave og sådan rimelig tit men viser slet ingen interesse i at vi står og skal have et barn :/  hverken med at ville tage billeder eller mærke eller bare kigge på maven bare engang imellem..

Kan godt være jeg virker snerpet men det er mit første barn og syntes det er forkert at have glæden for sig selv indtil man har født når det er fælles man gør det.

Føler mig selv rimelig svigtet og alene med det hele  

Nogen råd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2009

ønskebørn74

TazPigen skriver:

Hej...

Har en kæreste som jeg har været sammen med i godt og vel 2½ år

Han har en veninde som er gravid ( jeg er ca en måned længere henne end hende )

Men denne veninde er også hans xkæreste..

Han modtager gerne billeder af hendes mave og sådan rimelig tit men viser slet ingen interesse i at vi står og skal have et barn :/  hverken med at ville tage billeder eller mærke eller bare kigge på maven bare engang imellem..

Kan godt være jeg virker snerpet men det er mit første barn og syntes det er forkert at have glæden for sig selv indtil man har født når det er fælles man gør det.

Føler mig selv rimelig svigtet og alene med det hele  

Nogen råd?

Hej søde,

sikke en omgang!! Inden jeg svarer vil jeg lige høre om han er far til hendes barn også og om han er interesseret i hendes barn mere end jeres fælles barn??

Anmeld

21. juli 2009

TazPigen

ønskebarn74 skriver:

Nej han er ikke fader til hendes barn..

Han interresere sig ikke rigtig for vores kan man vel sige på en mærkelig måde.. hverken med at ville tage billeder, mærke på maven eller bare kigge på maven bare engang imellem..

som om der er helt koldt luft..

Meget svært at forklare så håbede der var nogle der havde prøvet det samme for det er squ hårdt at rende rundt helt alene med det hele i graviditeten nu har jeg heldigvis ikke så langt igen.

Anmeld

21. juli 2009

Becks

Hejsa

Altsaa, jeg tror at jeg ville spoerge ham, om hvorfor han er mere interesseret i hende og hendes mave/barn, end i dig og jeres faellses barn...

For du har ret, det er en tid I skal glaede jer til sammen og nyde...

Knus

Anmeld

21. juli 2009

TazPigen

Beck..

Han er en meget bestemt person kan man vel sige Suk

Føler bare det er alt der er galt når sådan noget her sker..

Man føler sig så alene og mere nervøs og irriteret jo tættere på man kommer fordi man nok et eller andet sted er bange for at man måske ender alene på fødestuen og efter..

Naverne sidder helt ude i fingerspidserne lige pt.... Har dog slet ingen tvivl om jeg nok skal klare det som mor, men når man ikke ønsker at være alene mor men have den man elsker at dele det hele med.

Anmeld

21. juli 2009

Mormilla

Beck skriver:

Hejsa

Altsaa, jeg tror at jeg ville spoerge ham, om hvorfor han er mere interesseret i hende og hendes mave/barn, end i dig og jeres faellses barn...

For du har ret, det er en tid I skal glaede jer til sammen og nyde...

Knus

Helt enig!!!

Anmeld

21. juli 2009

ønskebørn74

TazPigen skriver:

Beck..

Man føler sig så alene og mere nervøs og irriteret jo tættere på man kommer fordi man nok et eller andet sted er bange for at man måske ender alene på fødestuen og efter..

Naverne sidder helt ude i fingerspidserne lige pt.... Har dog slet ingen tvivl om jeg nok skal klare det som mor, men når man ikke ønsker at være alene mor men have den man elsker at dele det hele med.

Jeg ville helt klart ligge kortene på bordet. Men gør det på en kærlig måde... Sig til ham du har brug for en snak...
Fortæl ham hvor meget du elsker ham først, at han betyder alt for dig og jeres barn... Afvent svar fra ham... Er sikker på han nok skal svare... Hvis ikke må du spørge ham lige ud... Hvad føler han for dig og jeres barn... Afvent igen svaret... Fortæl ham så hvor dejligt det var at høre ham sige det...fordi det er ikke de signaler han sender... Fortæl ham så hvad du savner... Afvent hans svar.... siger han ikke noget... spørg ham hvorfor han ikke tager mere del i projekt baby... Afvent igen svar... Vær åben omkring tingene... Men husk at han er en mand.. De har ikke samme tankegang og følelses register som os... Og DE KAN ALSÅ IKKE LÆSE TANKER... Husk at afslutte jeres samtale positivt... Også selvom han ikke svarer "rigtigt" på det hele. Sig tak fordi han ville tale med dig selvom det var om alvorlige ting og at det var et godt skridt på vejen...
Og husk... tag ALDRIG disse samtaler med ind i sengen...dette er jeres fristed..

Anmeld

21. juli 2009

Becks

TazPigen skriver:

Beck..

Det goer mig ondt paa dine vegne, at han er saadan et fjols og opfoere sig saadan overfor dig..

Kan det vaere fordi han er bange og nervoes for den nye rolle han meget snart skal til og opfylde?

Anmeld

21. juli 2009

ønskebørn74

ønskebarn74 skriver:

Jeg ville helt klart ligge kortene på bordet. Men gør det på en kærlig måde... Sig til ham du har brug for en snak...
Fortæl ham hvor meget du elsker ham først, at han betyder alt for dig og jeres barn... Afvent svar fra ham... Er sikker på han nok skal svare... Hvis ikke må du spørge ham lige ud... Hvad føler han for dig og jeres barn... Afvent igen svaret... Fortæl ham så hvor dejligt det var at høre ham sige det...fordi det er ikke de signaler han sender... Fortæl ham så hvad du savner... Afvent hans svar.... siger han ikke noget... spørg ham hvorfor han ikke tager mere del i projekt baby... Afvent igen svar... Vær åben omkring tingene... Men husk at han er en mand.. De har ikke samme tankegang og følelses register som os... Og DE KAN ALSÅ IKKE LÆSE TANKER... Husk at afslutte jeres samtale positivt... Også selvom han ikke svarer "rigtigt" på det hele. Sig tak fordi han ville tale med dig selvom det var om alvorlige ting og at det var et godt skridt på vejen...
Og husk... tag ALDRIG disse samtaler med ind i sengen...dette er jeres fristed..

Håber det kunne give lidt inspiration

Anmeld

21. juli 2009

TazPigen

Vil takke jer alle for så dejlige og rolige svar.. skal helt sikkert afprøves!

Var begyndt at tro det var mig den var gal med at jeg måske krævede ham for meget i det hele men har bare indset han egentlig ikke rigtig er der for mig..

Som om det ikke er vigtigt fordi det er mig der er gravid de ved jo ikke hvor hårdt det kan være når man er så langt henne..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.