Sutten..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2013

MorT3Banditter

Nadia&Daniel skriver:

Kan ikke lige kopier - men google det 

Okay så er det ikke det min dreng har.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2013

modesty

Nadia&Daniel skriver:

Tandlægen ville gerne have, at vi havde stoppet før, men vi startede med at droppe den om dagen, og så kun sove med den. Men i dag anbefaldede hun, at vi stoppede helt med den. 

Okay... jeg ville have meget svært ved at tage sutten helt fra ham når han kun er to. Men selvfølgelig hellere det end at det ikke kan rettes op af sig selv.

Jeg kommer lige i tanke om at min onkel er tandlæge og at han kommer til min søns fødselsdag i næste uge. Så beder jeg ham lige om at se på min søns tænder.

Tak for at den her tråd mindede mig om det.

Anmeld

7. oktober 2013

Nadia&Daniel

modesty skriver:

Okay... jeg ville have meget svært ved at tage sutten helt fra ham når han kun er to. Men selvfølgelig hellere det end at det ikke kan rettes op af sig selv.

Jeg kommer lige i tanke om at min onkel er tandlæge og at han kommer til min søns fødselsdag i næste uge. Så beder jeg ham lige om at se på min søns tænder.

Laura fik også flaske til lidt sen alder - så det har også været med det det 

Anmeld

7. oktober 2013

Nadia&Daniel

modesty skriver:

Selv tak 

Anmeld

7. oktober 2013

Maja_4000

Nadia&Daniel skriver:

En gratis gave?? altså af fætter BR?? - det vidste jeg ikke.. 

Man kan vælge imellem de samme ting som når man har fødselsdag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.