Sutten..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

617 visninger
14 svar
0 synes godt om
7. oktober 2013

Nadia&Daniel

Ja, den må "lade livet" fra i dag 

Laura bliver 3 år den 25/10 - og har i dah været hos tandlægen. Og hun er desværre indehaver af et kommende krydsbid, så nu må sutterne væk 

Ser ikke frem til kampen, men nu er vi nød til det, for ønsker ikke at ødelægge Laura's tænder mere 

Ville ikke noget med tråden, havde bare lige behov for at få det ud..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2013

Loa

Kan jeg godt forstå.

håber det går nemt og smertefrit.

Her tog vi sutten fra Isabella på hendes 3 års fødselsdag (så flinke er vi), første nat var et helvede, de to efterfølgende dage holdte vi fødselsdag for hende, så hun var fuldstændig kvæstet og sov hele natten uden sut, og siden er den kun nævnt få gange.

Så her er det gået over alt forventning!

Og Isabella har været afsindig tæt knyttet til hendes sutter.

(Men hendes mor synes til gengæld det var lidt hårdt, det er ligesom en af de sidste baby ting der forsvinder)

Anmeld

7. oktober 2013

Maja_4000

Vi tog sutten fra Caroline da hun var 2,5 år, mener jeg.. Hun var MEGET glad for den - men kun når hun skulle sove.. Hun afleverede den i br og fik så en gratis gave + noget hun selv valgte de følgende 2-3 aftener var lidt hårde, men ellers gik det rigtig fint

Anmeld

7. oktober 2013

Nadia&Daniel

Maja_4000 skriver:

Vi tog sutten fra Caroline da hun var 2,5 år, mener jeg.. Hun var MEGET glad for den - men kun når hun skulle sove.. Hun afleverede den i br og fik så en gratis gave + noget hun selv valgte de følgende 2-3 aftener var lidt hårde, men ellers gik det rigtig fint

En gratis gave?? altså af fætter BR?? - det vidste jeg ikke.. 

Anmeld

7. oktober 2013

modesty

Nadia&Daniel skriver:

Laura bliver 3 år den 25/10 - og har i dah været hos tandlægen. Og hun er desværre indehaver af et kommende krydsbid, så nu må sutterne væk 

Ser ikke frem til kampen, men nu er vi nød til det, for ønsker ikke at ødelægge Laura's tænder mere 

Hvad sagde tandlægen i forhold til biddet? Regnede han med at det ville rette sig af sig selv?

Jeg spørger fordi min søn på to bruger sin sut ret meget og jeg kan se at hans tænder begynder at blive påvirkede... Har hørt et sted at hvis bare sutten ryger inden de er tre, så retter det sig af sig selv, men jeg er begyndt at blive i tvivl om hvordan vi skal håndtere det...

Anmeld

7. oktober 2013

MorT3Banditter

Nadia&Daniel skriver:

Hvad mener du med krydsbid? 

Anmeld

7. oktober 2013

Nadia&Daniel

modesty skriver:

Hvad sagde tandlægen i forhold til biddet? Regnede han med at det ville rette sig af sig selv?

Jeg spørger fordi min søn på to bruger sin sut ret meget og jeg kan se at hans tænder begynder at blive påvirkede... Har hørt et sted at hvis bare sutten ryger inden de er tre, så retter det sig af sig selv, men jeg er begyndt at blive i tvivl om hvordan vi skal håndtere det...

Hun sagde, at det kunne ikke rettes op af sig selv, men krævede bøjle 

Anmeld

7. oktober 2013

Nadia&Daniel

MorT2Banditter skriver:

Hvad mener du med krydsbid? 

Kan ikke lige kopier - men google det 

Anmeld

7. oktober 2013

modesty

Nadia&Daniel skriver:

Hun sagde, at det kunne ikke rettes op af sig selv, men krævede bøjle 

Arh shit, så må vi nok se at gøre noget. 

Anmeld

7. oktober 2013

Nadia&Daniel

modesty skriver:

Arh shit, så må vi nok se at gøre noget. 

Tandlægen ville gerne have, at vi havde stoppet før, men vi startede med at droppe den om dagen, og så kun sove med den. Men i dag anbefaldede hun, at vi stoppede helt med den. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.