ka-ri-na skriver:
farligt emne!!!!
Nikoline starter d 1/9 i dagpleje lige her henne ved siden af børnehaven :0) ja jeg kan vel nærmest se derover... ov en anden fra mødre gruppen er også derhenne :0)
d. 4/9 er Nikoline 9 mdr. og jeg tror såmænd det hele nok skal gå helt fint :0)
Hende der bor bagved vores hus er dagplejer.
Hendes evner som DP kender jeg ikke, men jeg ville
ikke vælge hende til at passe Bianca eller Celina, selvom det ville være dejlig nemt (nærmest bare lige vippe dem hen over hækken, så er de afleveret - haha

)
Jeg synes det er FOR tæt på....
Tænker, hvis Bianca blev passet derovre, og jeg går hjemme på barsel med Celina, at jeg så nok næsten ville kunne høre Bianca's gråd derovre fra ....og HVIS NU hun lød meget trist (det har hende naboen nemlig et barn der gør, som jeg OFTE kan høre græde) så ville jeg jo slet ikke kunne abstrahere fra det!
Dermed ikke sagt, at der er noget galt i at få ens barn passet meget tæt på hvor man bor. Men JEG ville nok have sværrere ved at slappe af og være hjemme, i stedet for at bekymre mig om det, hvis jeg kunne spotte et glimt af hende her og der, eller høre hende eller lignende.
Men så tæt på er det jo nok heller ikke for dig.
Og bare fordi JEG tænker sådan, er det jo slet ikke sikkert at andre ville have det lige sådan - måske næsten tvært imod
Anmeld