Jeg glæder mig på hans vejne!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.303 visninger
19 svar
0 synes godt om
21. juli 2009

Vinker

Hvordan havde I det da jeres barn skulle starte i vuggestue eller dagpleje?

Niklas Emil skal starte i vuggestue på mandag og ja jeg glæder mig rigtig meget på hans vejne! Jeg glæder mig til han skal være sammen med andre børn omkring hans alder. Jeg glæder mig til han skal lege dagen lang. Jeg glæder mig til han skal lære en masse nye mennesker at kende. Jeg glæder mig til han skal lære så meget nyt! Derudover glæder jeg mig til vi kommer ind i en almindelig hverdag og rytme!

Selvfølgelig vil jeg savne ham helt enormt. Det gør jeg jo også allerede - jeg startede på arbejde for 3 uger siden så pt. går Morten hjemme med Niklas Emil.

Jeg håber at Niklas Emil vil tage godt imod den store udfordring det er at starte i vuggestuen. Håber han synes det er lige så spændende og sjov som jeg tænker!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2009

Kaufie

Jeg kan se din søn er ca 10 mdr - er det korrekt? For i så fald kan jeg godt følge din glæde på hans vegne. Og ændringen er jo heller ikk så stor for dig, da du allerede er startet på job.

Min egen søn var lige knapt 8 mdr og kunne ikke kravle. Så jeg var nok lidt mere ængstelig på hans vegne - der sker meget på de to mdr. Han var jo den lille blandt nogen store børn, der måske nemmere kunne kræve dp's opmærksomhed. (men det blev så omvendt )

Men han klarede det hele så fint - har aldrig været ked af at blive afleveret - altid været nem i gæstedp - så det er et rigtig godt tidspunkt at starte i dp på - der omkring 8-10 mdrs alderen inden separationsangsten sætter ind.

Anmeld

22. juli 2009

Vinker

Kaufie skriver:

Jeg kan se din søn er ca 10 mdr - er det korrekt? For i så fald kan jeg godt følge din glæde på hans vegne. Og ændringen er jo heller ikk så stor for dig, da du allerede er startet på job.

Min egen søn var lige knapt 8 mdr og kunne ikke kravle. Så jeg var nok lidt mere ængstelig på hans vegne - der sker meget på de to mdr. Han var jo den lille blandt nogen store børn, der måske nemmere kunne kræve dp's opmærksomhed. (men det blev så omvendt )

Men han klarede det hele så fint - har aldrig været ked af at blive afleveret - altid været nem i gæstedp - så det er et rigtig godt tidspunkt at starte i dp på - der omkring 8-10 mdrs alderen inden separationsangsten sætter ind.

Ja det er rigtigt at han er 10 måneder når han starter så synes umiddelbart ikke at alderen kunne være mere passende.

Skulle han starte som 8 måneder gammel var jeg nok også lidt bekymret som du var for ja der sker bare meget i deres udvikling på blot de 2 måneder! Men det lyder jo til at din søn alligevel tog det rigtig flot da han startede

Anmeld

22. juli 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vores søn startede i vuggestue samme måned som han blev 1 år. Jeg glædede mig også rigtig meget på hans vegne, at nu skulle han ud og lege sammen med jævnalderene og lærer en masse nye ting. Jeg var dog "bange" for, hvordan at jeg havde det med, at være væk fra ham. Men det gik over alt forventning selvom jeg selvfølgelig savnede ham. Nu er han 21 mdr. og han elsker sin vuggestue

Anmeld

22. juli 2009

Nanna1985

Jamen jeg havde det okay med det.. Det var let, fordi Fia var så knyttet til stedet og elskede at komme der  

Pøj Pøj med vuggestue starten

Anmeld

22. juli 2009

Jules

Jeg har det på samme måde Rikke Dog har Viktor en lille måned herhjemme inu Meeeen havde dog et panik/trist anfald her forleden dag... (I min dagbog)

Er helt overbevist Viktor bliver rigtig glad for at skulle være sammen med en masse børn hver dag i stedet for sin moar

Håber NE Blir glad for at komme i vuggestue

Anmeld

22. juli 2009

Vinker

Jules skriver:

Jeg har det på samme måde Rikke Dog har Viktor en lille måned herhjemme inu Meeeen havde dog et panik/trist anfald her forleden dag... (I min dagbog)

Er helt overbevist Viktor bliver rigtig glad for at skulle være sammen med en masse børn hver dag i stedet for sin moar

Håber NE Blir glad for at komme i vuggestue

Selvfølgelig er det hårdt at skulle undvære vores dejlige drenge, men ja de skal nok få det super sjovt i vuggestuen/dagplejen. Jeg ville så gerne være en flue på væggen

Anmeld

22. juli 2009

Jules

Vinker skriver:

Selvfølgelig er det hårdt at skulle undvære vores dejlige drenge, men ja de skal nok få det super sjovt i vuggestuen/dagplejen. Jeg ville så gerne være en flue på væggen

Ja det kunne være spænende at se hvordan de opfører sig når vi ikke er der

Anmeld

23. juli 2009

Vinker

Jules skriver:

Ja det kunne være spænende at se hvordan de opfører sig når vi ikke er der

Ja ikk - det er jo spændende om vi har opdraget dem ordentlig hihi

Anmeld

23. juli 2009

Jules

Vinker skriver:

Ja ikk - det er jo spændende om vi har opdraget dem ordentlig hihi

Vi har lige været på på besøg i "gæste" dagplejen hvor han skal være i 1 1/2 måned Sikke en rod...hihi.... Der var kun en dreng og han strøg efter ham hele tiden og legede med hans tæer ...Fnis.
Han kom os til at tage lidt for godt fast og så blev der os sagt stop af den store dreng Men det var hurtigt glemt

Det skal nok blive riiiigtig godt Han ville slet ikke med hjem igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.