MorDk skriver:
Åhhh for pokker! Min dejlige dreng kan virkelig drive mig til vanvid!
Han er 3 år gammel og har været i selvstændighedsfasen siden 19 mdr.alderen. On/Off. Han havde en periode der var slem... og hvor jeg selv var ned i kulkælderen (lige efter jeg havde født lillesøster og så nogle måneder frem) Så har vi haft en god periode og meget rolig periode. Nu er "selvstændigheden" i dén grad blusset op igen. 
Han udvikler sig som han skal. Han er super god sprogligt og motorisk. Han er meget kærlig, sjov og omsorgsfuld. Elsker min dreng mere end meget ♥ Men hold nu k*ft hvor kan han dog være "bealstende" altså!!
"NEJ, jeg vil ikke" "Pruttemor" "Dumme mor" "Tissemand" "numse"
Alt er galt. Så vil han ha mælk så ikke mælk. Så er det for varmt, for koldt og så vil han alligevel ikke have smør på brødet. Så vil han lege så vil han ikke lege. Så er jeg dum og så spytter han og slår... osv. Jeg skal edder ma'me tælle til 10 MANGE gange...
Han larmer meget og skriger højt... og jeg er bare så træt i mit hovede 
Har lige været alene med begge ungerne i weekenden. DAMN! Jeg er træt nu! Mandag morgen... KAFFE!! Jeg må ha KAFFE!!
jeg ville ikke noget særligt med dette indlæg. Bare lige ud med det... og så ville det være herligt om nogen ville klappe mig på skulderen og sige: JEG FØLER MED DIG - JEG HAR DET PÅ SAMME MÅDE 
Hehe...
Hoooold nu k*ft hun kan drive mig derud hvor hun kunne få sparket! hvis ikke hun var min datter