Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Faith skriver: Min erfaring er at de bliver i str. 80 et godt stykke tid (selvfølgelig ikke alle). Min den yngste er også en kæmpe krabat. 15 måneder og 13 kg. Men han er fuldstændig som han skal være
Min erfaring er at de bliver i str. 80 et godt stykke tid (selvfølgelig ikke alle). Min den yngste er også en kæmpe krabat. 15 måneder og 13 kg. Men han er fuldstændig som han skal være
DenLykkelige2013 skriver: Hvilken størrelse tøj brugte jeres guldklumper da de begyndte at gå?
Hvilken størrelse tøj brugte jeres guldklumper da de begyndte at gå?
den ældste var i en 74, og var 7 måneder da han begyndte at gå. den yngste var i en 80 og var 1 år faktisk præcis da han gik første gang på hans 1 års fødselsdag
74 og 80 - 10 mnd
Min søn var 13 mdr. og brugte str. 86.
LinLin skriver: Vildt adam er lige blevet tre år og vejer 14,2
Vildt adam er lige blevet tre år og vejer 14,2
Jep det er vildt, I know. Men han følger fuldstændig sin egen kurve, er ikke tyk på nogen måder og farer rundt som en skolden skid i en pispotte
Mine tvillinger er 3,3 år og vejer henholdsvist 13,8 og 14,5 kg
Han brugte str 86 og gik da han var et år.
Men vi har også en stor dreng
Tusind tak for nogle fantastiske svar! Og dejligt at vide jeg ikke er den eneste der har/har haft en 'stor' baby (5 måneder og 7 dage, vejer 9,3kg og er 72cm )
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128