Nysgerrighed om tøj størrelse :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

786 visninger
21 svar
3 synes godt om
6. oktober 2013

DenLykkelige2013

Hvilken størrelse tøj brugte jeres guldklumper da de begyndte at gå?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2013

FogL

DenLykkelige2013 skriver:

jeg tror hun var i 80.. Hun var 13-14 måneder da hun begyndte at gå

Anmeld

6. oktober 2013

Sujan

Min datter brugte str. 80... En størrelse hun har brugt rigtig længe

Anmeld

6. oktober 2013

Clisolka

Bella var 13 mrd. da hun begyndte at gå, så hun har været i en str. 80 

Anmeld

6. oktober 2013

Faith

De store var i str. 80. De var lige knap 17 måneder gamle da de tog deres første skridt. Født 7 uger for tidligt, og en smule bagefter på den front.

Min yngste var også i str. 80. Men han var til gengæld kun lige fyldt 1 år da han begyndte at gå.

Anmeld

6. oktober 2013

DenLykkelige2013

Hmm, min søn er lige blevet 5 måneder her D. 30 og er allerede i str 74 (hvilket han har været i små tre uger, aner virkelig ikke hvor han skal hen i den fart ) jeg håber at han bliver i den i et stykke tid og så også holder sig i str 80 i noget tid Også). Regnede slet ikke med han ville vokse så hurtigt så mor her som er lidt shopaholic har købt aaaalt for meget tøj, så er ret spændt på at se hvilken str han er i når han begynder at gå  

Anmeld

6. oktober 2013

Faith

Hmm, min søn er lige blevet 5 måneder her D. 30 og er allerede i str 74 (hvilket han har været i små tre uger, aner virkelig ikke hvor han skal hen i den fart ) jeg håber at han bliver i den i et stykke tid og så også holder sig i str 80 i noget tid Også). Regnede slet ikke med han ville vokse så hurtigt så mor her som er lidt shopaholic har købt aaaalt for meget tøj, så er ret spændt på at se hvilken str han er i når han begynder at gå  

Min erfaring er at de bliver i str. 80 et godt stykke tid (selvfølgelig ikke alle). Min den yngste er også en kæmpe krabat. 15 måneder og 13 kg. Men han er fuldstændig som han skal være

Anmeld

6. oktober 2013

Mother-love

80 eller 86 mener det var 86 Isabella brugte. Men det har altid været lidt noget underligt noget med hendes tøj. For når ærmerne passer i længden så passer bluserne ikke i længden ved maven og man kan næsten heller ikke trække dem ned over maven hahaha. Og hun har altid haft nogle lidt lange ben.

Anmeld

6. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

12månder og str 80

Anmeld

6. oktober 2013

serinasmor

74

men hun gik tidligt (10 mdr) og har aldrig været af de største

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.