Anonym skriver:
Hmm. De følelser genkender jeg desværre alt for godt
Havde faktisk sagt til mig selv, at jeg ikke skulle teste så meget. Men ja nu. Kan jeg godt teste en gang i ugen når jeg er "over tid". Uden selvfølgelig at kende min cyklus ordentligt. 

Det er (ikke for at være ond men) min største frygt. At det viser sig, at jeg har PCO eller at manden har dårlig sæd eller noget. Så ville jeg virkelig være knust. For som du selv siger, så er det så stort et ønske.
Ja det har du ret i. Det gør vi faktisk også. I stor stil faktisk.
Vi holder mindst en kærestedag, hvor vi laver noget sammen, hygger, god mad osv. Der nyder vi 100% tosomheden. 
Tak 
sådan havde jeg det også i starten, aftalen var virkelig at vi tog den med ro så alt ikke bare skulle gå op i ægløsning, sex på bestemte tidspunkter og tests og jeg skal komme efter dig. og jeg var helt indforstået med det, indtil jeg ikke havde fået min mens i 2 måneder efter pille stop

så gik jeg altså helt amok med at teste mindst en gang i ugen og fattede jo bare hat af det hele,
Mens dukkede ikke op i 8 måneder så der valgte jeg at kontakte en læge. og ja så gik det jo videre slag i slag derfra.
Jeg havde som du selv den der store frygt, og tror de fleste når at få den hvis ikke lige det sker inden for de første par måneder. Men husk bare på at det er helt normalt!

og lad være med at tro en masse før det bliver nødvendigt. langt de fleste opnår en graviditet mellem 6-12 måneder

Anmeld