Det gør virkelig ondt indeni :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2013

BigHope13

Anonym skriver:

Hmm. De følelser genkender jeg desværre alt for godt Havde faktisk sagt til mig selv, at jeg ikke skulle teste så meget. Men ja nu. Kan jeg godt teste en gang i ugen når jeg er "over tid". Uden selvfølgelig at kende min cyklus ordentligt. 

Det er (ikke for at være ond men) min største frygt. At det viser sig, at jeg har PCO eller at manden har dårlig sæd eller noget. Så ville jeg virkelig være knust. For som du selv siger, så er det så stort et ønske. 

Ja det har du ret i. Det gør vi faktisk også. I stor stil faktisk.  Vi holder mindst en kærestedag, hvor vi laver noget sammen, hygger, god mad osv. Der nyder vi 100% tosomheden. 
Tak  

sådan havde jeg det også i starten, aftalen var virkelig at vi tog den med ro så alt ikke bare skulle gå op i ægløsning, sex på bestemte tidspunkter og tests og jeg skal komme efter dig. og jeg var helt indforstået med det, indtil jeg ikke havde fået min mens i 2 måneder efter pille stop så gik jeg altså helt amok med at teste mindst en gang i ugen og fattede jo bare hat af det hele,
Mens dukkede ikke op i 8 måneder så der valgte jeg at kontakte en læge. og ja så gik det jo videre slag i slag derfra.

Jeg havde som du selv den der store frygt, og tror de fleste når at få den hvis ikke lige det sker inden for de første par måneder. Men husk bare på at det er helt normalt! og lad være med at tro en masse før det bliver nødvendigt. langt de fleste opnår en graviditet mellem 6-12 måneder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2013

Anonym trådstarter

BigHope13 skriver:

sådan havde jeg det også i starten, aftalen var virkelig at vi tog den med ro så alt ikke bare skulle gå op i ægløsning, sex på bestemte tidspunkter og tests og jeg skal komme efter dig. og jeg var helt indforstået med det, indtil jeg ikke havde fået min mens i 2 måneder efter pille stop så gik jeg altså helt amok med at teste mindst en gang i ugen og fattede jo bare hat af det hele,
Mens dukkede ikke op i 8 måneder så der valgte jeg at kontakte en læge. og ja så gik det jo videre slag i slag derfra.

Jeg havde som du selv den der store frygt, og tror de fleste når at få den hvis ikke lige det sker inden for de første par måneder. Men husk bare på at det er helt normalt! og lad være med at tro en masse før det bliver nødvendigt. langt de fleste opnår en graviditet mellem 6-12 måneder

Det underligt man bliver/får det sådan. 

Ja det altid rart at vide. 

Anmeld

6. oktober 2013

norenberg

Her gik der 4 år....så tålmodighed så skal det nok komme...

Anmeld

6. oktober 2013

Anonym trådstarter

norenberg skriver:

Her gik der 4 år....så tålmodighed så skal det nok komme...

Ja det har du helt ret i.  Men det nemmere sagt en gjort. 

Anmeld

6. oktober 2013

norenberg

Anonym skriver:

Ja det har du helt ret i.  Men det nemmere sagt en gjort. 

Ja men ved fra mig selv at vi valgte at bruge tiden på en masse andre ting...fritidsinteresser...ferier osv så fokus ikke hele tiden var på det...for så var jeg nok blevet skør i de 4 år der gik...

Anmeld

6. oktober 2013

Anonym trådstarter

norenberg skriver:

Ja men ved fra mig selv at vi valgte at bruge tiden på en masse andre ting...fritidsinteresser...ferier osv så fokus ikke hele tiden var på det...for så var jeg nok blevet skør i de 4 år der gik...

Det er helt sikkert også et råd jeg vil tage til mig.  Forstår det bare ikke helt. Man går og beskytter sig i så mange år for nemtop ikke at blive gravid. OG når man så endelig gerne vil igang, så sker der bare ingenting. Hvorfor så beskytte sig :/

Anmeld

6. oktober 2013

norenberg

Anonym skriver:

Det er helt sikkert også et råd jeg vil tage til mig.  Forstår det bare ikke helt. Man går og beskytter sig i så mange år for nemtop ikke at blive gravid. OG når man så endelig gerne vil igang, så sker der bare ingenting. Hvorfor så beskytte sig :/

Ja det er ikke fair nogen gange...men man tager jo beskyttelse for ik at få børn inden man er klar til det...vi har dog aldrig selv brugt beskyttelse men var så også enige om at blev jeg gravid uanset hvornår så skulle vi have barnet...jeg har selv 4 stk nu og de to første kæmpede vi for...og de sidste to er upser...men bestemt lige så dejlige og ønskede som de andre....

Anmeld

6. oktober 2013

Anonym trådstarter

norenberg skriver:

Ja det er ikke fair nogen gange...men man tager jo beskyttelse for ik at få børn inden man er klar til det...vi har dog aldrig selv brugt beskyttelse men var så også enige om at blev jeg gravid uanset hvornår så skulle vi have barnet...jeg har selv 4 stk nu og de to første kæmpede vi for...og de sidste to er upser...men bestemt lige så dejlige og ønskede som de andre....

Det da godt i er någet "så langt", når i kæmpede så meget på de to første. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.