Anonym skriver:
Godmorgen herinde
Jeg er en af dem, som bare troede at PB var ligetil. Men er nu begyndt virkelig at få ondt indeni over at jeg endnu ikke har kunne teste positiv. Vi har KUN været igang med pb i tre måneder. Hvorfor skal det være så hårdt?
Prøver hele tiden at sige til mig selv at jeg ikke skal tænke over projektet. Men hver gang jeg så ser en med positiv herinde så har jeg lyst til at græde. 
Sidder nu på cyklusdag 33 og har ikke set skyggen af mens. Og testede negativ igåe. Hvor er det altså frustrerende.
Nogen som har siddet i som sidder i samme situation? Ellers kom gerne med negative og positive historier
lidt krydsede fingre modtages også med kys hånd 

det er bestemt ikke en rar følelse at sidde med, og man sidder jo netop med den fordi ønsket er så forbandet stort. Vi havde aftalt at stoppe med ppillerne og bare tage den med ro, og vidste godt at der sagtens kunne gå helt op til 1 år før kroppen havde fundet sig selv, alligevel blev jeg et testmonster og kunne slet ikke finde rundt i min egen krop,
nu er vi ikke just en solstråle historie da det viste sig at jeg har pco og vi derfor skulle gennem behandling, men det lykkedes efter 2½ år kamp, og selvom det lyder underligt så er al frustration og sorgen over ventetiden pist borte.
det er så pisse svært men det bedste er at slappe af, og prøve ikke at fokusere for meget på projektet, husk at plej jeres forhold og lad kærligheden klare resten , i første omgang ihvertfald. Det er stadig tidligt med "blot" 3 forsøg.
Jeg krydser alt for i snart står med jeres højt ønskede 2 streger,

Anmeld