Hjælp til hoste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2013

twinny

Jeg villle give saltvandsdråber, kamille te og hæve sengen så højt som muligt.

Jeg fik afvide af min læge og SP, at man ikke må bruge næsesuger, da det kan give tryk bag øjne og gøre meget meget ondt på bebs.

Og honning må de først få, når de er et år. der er vidst bakteriesporer i de ikke må få.

http://www.netsundhedsplejerske.dk/babylex/index.php?option=laes&id=111

Også kontakte lægen på mandag, og hvis det bliver værre så vagtlægen.

god bedring til hende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2013

liten-mamma

B&J skriver:

det ved jeg ikke for det kan min søn ikke lig

men alm te elsker han

nej ikke nemt når man skal gøre det selv her var vi to om det ikke sjovt det skar i hjertet men han fik luft

Hun får te med honning imorgen så   Det er nemlig så synd for hende, tror det gør ondt på hende når hun hoster, for hun små græder...

Ja det skær nemlig i hjertet og farmand er ikke meget værd i sådanne situationer, han er lidt ubrugelig til sådan nogle praktiske ting 

Anmeld

5. oktober 2013

liten-mamma

twinny skriver:

Jeg villle give saltvandsdråber, kamille te og hæve sengen så højt som muligt.

Jeg fik afvide af min læge og SP, at man ikke må bruge næsesuger, da det kan give tryk bag øjne og gøre meget meget ondt på bebs.

Og honning må de først få, når de er et år. der er vidst bakteriesporer i de ikke må få.

http://www.netsundhedsplejerske.dk/babylex/index.php?option=laes&id=111

Også kontakte lægen på mandag, og hvis det bliver værre så vagtlægen.

god bedring til hende.

Okay, ingen te med honning, bare kamille te... Sengen er hævet 

Tusind tak for de gode råd  Jeg giver nok vagtlægen et kald imorgen ligemeget hvad.

Anmeld

5. oktober 2013

twinny

liten-mamma skriver:

Okay, ingen te med honning, bare kamille te... Sengen er hævet 

Tusind tak for de gode råd  Jeg giver nok vagtlægen et kald imorgen ligemeget hvad.

hehe. så lidt da.

kan godt huske det var en jungle uden lige med hvad de måtte og ikke måtte.  Min mor fik mange mange opkald.

Anmeld

5. oktober 2013

liten-mamma

twinny skriver:

hehe. så lidt da.

kan godt huske det var en jungle uden lige med hvad de måtte og ikke måtte.  Min mor fik mange mange opkald.

Det er nemlig en jungle, den store af slagsen  Men også fordi folk siger noget forskelligt.

Ja min mor bliver også kimet ned på telefonen, selvom regler for hvad de må og ikke må nok er blebet ændre en del gange siden jeg var spæd  

Anmeld

5. oktober 2013

Mor til Majbørn

liten-mamma skriver:

Min datter på 9 mdr. hoster rigtig meget/hele tiden, hendes næse er total tilstoppet og det lyder anderledes når hun trækker vejret. Hun kan heller ikke sove pga. hosten  

Hvad skal jeg gøre??? Er hun bare forkølet?

Min dreng har fået sådan en maske med noget medicin, der åbner op for bronkierne. han var nærmest ved at kaste op fordi han hostede så voldsomt.

Anmeld

6. oktober 2013

B&J

liten-mamma skriver:

Hun får te med honning imorgen så   Det er nemlig så synd for hende, tror det gør ondt på hende når hun hoster, for hun små græder...

Ja det skær nemlig i hjertet og farmand er ikke meget værd i sådanne situationer, han er lidt ubrugelig til sådan nogle praktiske ting 

jaaa det gør nemlig ondt når man hoster meget

åhh det er da træls han ikke kan hjælpe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.