Hjælp til hoste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.327 visninger
16 svar
3 synes godt om
5. oktober 2013

liten-mamma

Min datter på 9 mdr. hoster rigtig meget/hele tiden, hendes næse er total tilstoppet og det lyder anderledes når hun trækker vejret. Hun kan heller ikke sove pga. hosten  

Hvad skal jeg gøre??? Er hun bare forkølet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2013

liten-mamma

liten-mamma skriver:

Min datter på 9 mdr. hoster rigtig meget/hele tiden, hendes næse er total tilstoppet og det lyder anderledes når hun trækker vejret. Hun kan heller ikke sove pga. hosten  

Op

Anmeld

5. oktober 2013

L&V

liten-mamma skriver:

Det er jo lidt svært at svare på men hvis hendes vejrtrlkning er anderledes og besværget ville jeg da kontakte en læge

Anmeld

5. oktober 2013

Jenny12

liten-mamma skriver:

Saltvandsdråber i næsen, timiante og hæv hendes seng/barnevogn.

Hvis hun hiver efter vejret og den er overfladisk, altså hvis hun kæmper for at få vejret så kontakt lægen. Hun skal trække vejret med maven ikke med brystkassen (ved ribbenene)

Anmeld

5. oktober 2013

liten-mamma

Tak for svar! Hendes vejr trækning er blevet mere normal nu, men jeg giver alligevel lægevagten et kald i morgen.

Anmeld

5. oktober 2013

B&J

hvis hun lyder som en søløve eller ja tæt på så afsted til vagtlægen

hvis det er alm slem slem hoste så vil jeg se om jeg kunne give the med honning evt mælk med honning.

også løft hovede ved sengen og evt tage en næse suger ja det er ikke sjovt men de får luft på den måde eller giv lidt salt vands dråber i næsen

Anmeld

5. oktober 2013

liten-mamma

B&J skriver:

hvis hun lyder som en søløve eller ja tæt på så afsted til vagtlægen

hvis det er alm slem slem hoste så vil jeg se om jeg kunne give the med honning evt mælk med honning.

også løft hovede ved sengen og evt tage en næse suger ja det er ikke sjovt men de får luft på den måde eller giv lidt salt vands dråber i næsen

Hun trækker heldigvis vejret normalt nu, men holder godt øje med hende...

Må hun godt få honning når hun kun er 9 mdr? 

Saltvandsdråber har vi prøvet og det løsnede, men der er bare så meget snot og den næse suger dims gad hun ihvertfald ikke 

Tusind tak for gode råd!

Anmeld

5. oktober 2013

B&J

liten-mamma skriver:

Hun trækker heldigvis vejret normalt nu, men holder godt øje med hende...

Må hun godt få honning når hun kun er 9 mdr? 

Saltvandsdråber har vi prøvet og det løsnede, men der er bare så meget snot og den næse suger dims gad hun ihvertfald ikke 

Tusind tak for gode råd!

der er jeg nok hård. om min søn gad næste suger niks men han fik det gjord så han kunne få luft der bestemte jeg for hans bedste...

det ved jeg ikke om de må men det løsner hosten og daniel fik det og i små mængder tror jeg ikke det skader nogle

Anmeld

5. oktober 2013

liten-mamma

B&J skriver:

der er jeg nok hård. om min søn gad næste suger niks men han fik det gjord så han kunne få luft der bestemte jeg for hans bedste...

det ved jeg ikke om de må men det løsner hosten og daniel fik det og i små mængder tror jeg ikke det skader nogle

Det er bare så svært at holde den inde i hendes næse, når hun drejer hovedet hele tiden og vrider sig... Hvis jeg skulle gøre det på hende, tror jeg hun skulle bindes fast og det føler jeg ligesom ikke at jeg kan hehe..

Okay, jeg vil helt sikkert prøve det af imorgen tidlig så! Hvad med kamille te? Ved du om det har en god virkning?

Anmeld

5. oktober 2013

B&J

liten-mamma skriver:

Det er bare så svært at holde den inde i hendes næse, når hun drejer hovedet hele tiden og vrider sig... Hvis jeg skulle gøre det på hende, tror jeg hun skulle bindes fast og det føler jeg ligesom ikke at jeg kan hehe..

Okay, jeg vil helt sikkert prøve det af imorgen tidlig så! Hvad med kamille te? Ved du om det har en god virkning?

det ved jeg ikke for det kan min søn ikke lig

men alm te elsker han

nej ikke nemt når man skal gøre det selv her var vi to om det ikke sjovt det skar i hjertet men han fik luft

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.