Er der OK at give sin 2 årig danskvand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2013

Dot D

MilleMus1988 skriver:

åhh herre gud altså

Hvad betyder den bemærkning

Det der er vigtigt for "mig" er nødvendigvis ikke vigtigt for "dig", men det gør det ikke mindre vigtigt af den grund

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2013

Koen.

MilleMus1988 skriver:

åhh herre gud altså

Det var da en kvik bemærkning! Svarede det på ts. Spørgsmål???

Ts. Danskvand er os et hit herhjemme, som de andre skriver pas på syreskaderne, men igen det er jo næppe døgnet rundt de drikker det

Anmeld

5. oktober 2013

Chris86

Tanja. skriver:

Det var da en kvik bemærkning! Svarede det på ts. Spørgsmål???

Ts. Danskvand er os et hit herhjemme, som de andre skriver pas på syreskaderne, men igen det er jo næppe døgnet rundt de drikker det

Herre gud altså=la ham drikke skidtet tror jeg der menes.. Det vel ik være end slik og saftevand

Anmeld

5. oktober 2013

L&V

Chris86 skriver:

Herre gud altså=la ham drikke skidtet tror jeg der menes.. Det vel ik være end slik og saftevand

Hvilket der jo os er relativt mange der ik giver deres børn

Anmeld

5. oktober 2013

Koen.

Chris86 skriver:

Tror det kommer an på øjnene der læser Jeg kan ikke se det brugbare i at fyre sådan en kommentar af, men sådan er vi jo så forskellige

Og for mig er det selvom det "bare" er danskvand vigtigt at det rent faktisk giver syreskader i det lange løb, så kan det for andre være knap så vigtigt

Anmeld

5. oktober 2013

TNBC

Chris86 skriver:

sådan læste jeg det ikke.. som tanja. skriver, det kommer an på øjnene. jeg læste det lidt som; sikke et dumt spørgsmål eller ikke sådan et spørgsmål igen..
der burde nok have været noget mere i sætningen, men jeg kan godt se at det kan læses på forskellige måder.

Anmeld

5. oktober 2013

bøllen

Chris86 skriver:

Sådan læste jeg det nu også 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.