En streg er vel en streg? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2013

ano14316

Ud fra dine billeder tør jeg ihvertfald godt at sige....

TILLYKKE!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2013

Wimmie

Anonym skriver:

Jeg er lidt på herrens mark
Jeg har her til aften testet svagt positiv, men der er farve i
Jeg havde mens første dag i sidste cyklus d. 9 august, og har regnet mig frem til at jeg ville være 7+2 i dag
Men kan det virkelig godt passe at jeg er så langt henne, med så svag en test? Stregen kom indenfor 2 minutter, og er blevet lidt tydligere.
Jeg har pcos!
Kan man godt "springe en mens over", hvilket så vil betyde at jeg ikke har den fjerneste ide om hvor langt jeg så er henne?
Hjælp modtages med kyshånd

De ser positive ud men prøv at købe en Clear Blue Digital der skriver "gravid" eller "Ikke gravid" - så er der intet af være i tvivl om 

Anmeld

5. oktober 2013

SD21

Anonym skriver:

Jeg har lige taget 2 mere, de er helt friske de billeder og er taget ca 2 timer efter testen er taget

Jamen, så er den jo god nok jeg har nemlig stået med en test selv engang, der så sådan ud som din den første og den snød mig nemlig
Men nu tør jeg godt sige tillykke !

Anmeld

5. oktober 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Tusind tak for respons
Jeg har prøvet og tage et billede, men den er lidt svar at fange synes jeg
Jeg må holde mit morgen urin inde og skynde mig efter en test i morgen

Bare lige til orientering, så kan man sagtens gemme urin til senere testning. Hvis det tager noget tid at hente teste, skal urin på køl.

Anmeld

5. oktober 2013

Mie89

Det er da en fin tydelig streg! Tillykke!

Men hvor langt du er henne, er der vidst ingen af os der kan gøre sig kloge på, så synes da du skal give lægen et kald på mandag  Men til sammenligning så var min test fra 3+4, ca. lige så tydeligt som din er nu - men det er jo ikke sikkert det siger noget som helst, da det sikkert er meget forskelligt fra graviditet til graviditet 

Anmeld

5. oktober 2013

Anonym trådstarter

Tusind mange gange tak for alle jeres svar
Jeg har taget en test med morgen urin, der kommer en streg, men den er bestemt ikke lige så tydelig som den første ..
Så med mit held lige for tiden, så er den negativ og bliver aldrig positiv .. Vi var så glade igår, og jeg har ikke fået sovet i nat, så jeg pakker mig selv langt væk og har ondt af mig selv

Nogen der ved om jeg kan ringe til lægen mandag, og be om en blodprøve?

Anmeld

5. oktober 2013

ErSkruk

Anonym skriver:

Tusind mange gange tak for alle jeres svar
Jeg har taget en test med morgen urin, der kommer en streg, men den er bestemt ikke lige så tydelig som den første ..
Så med mit held lige for tiden, så er den negativ og bliver aldrig positiv .. Vi var så glade igår, og jeg har ikke fået sovet i nat, så jeg pakker mig selv langt væk og har ondt af mig selv

Nogen der ved om jeg kan ringe til lægen mandag, og be om en blodprøve?

Hvis der stadig er en streg, selv om den ikke er lige så tydelig, så er chancen der stadig

Hvis du ikke har sovet hele natten og har tisset en del fx. eller har drukket mere vand i går end før den anden test, så er koncentrationen ikke lige så tydelig, så hold modet oppe og så tror jeg vi alle krydser fingre for dig

Held og lykke

Anmeld

5. oktober 2013

Anonym trådstarter

23-unge-år skriver:

Hvis der stadig er en streg, selv om den ikke er lige så tydelig, så er chancen der stadig

Hvis du ikke har sovet hele natten og har tisset en del fx. eller har drukket mere vand i går end før den anden test, så er koncentrationen ikke lige så tydelig, så hold modet oppe og så tror jeg vi alle krydser fingre for dig

Held og lykke

Tusind tak ..
Jeg har slet ikke tisset eller drukket siden Kl 23:30 igår ca

Jeg håber stadig, men tror det ikke .. Jeg prøver at tage et billede af den senere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.