En streg er vel en streg? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.160 visninger
17 svar
3 synes godt om
5. oktober 2013

Anonym trådstarter

Jeg er lidt på herrens mark
Jeg har her til aften testet svagt positiv, men der er farve i
Jeg havde mens første dag i sidste cyklus d. 9 august, og har regnet mig frem til at jeg ville være 7+2 i dag
Men kan det virkelig godt passe at jeg er så langt henne, med så svag en test? Stregen kom indenfor 2 minutter, og er blevet lidt tydligere.
Jeg har pcos!
Kan man godt "springe en mens over", hvilket så vil betyde at jeg ikke har den fjerneste ide om hvor langt jeg så er henne?
Hjælp modtages med kyshånd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2013

mariamiss6

Anonym skriver:

Jeg havde mens første dag i sidste cyklus d. 9 august, og har regnet mig frem til at jeg ville være 7+2 i dag
Men kan det virkelig godt passe at jeg er så langt henne, med så svag en test? Stregen kom indenfor 2 minutter, og er blevet lidt tydligere.
Jeg har pcos!
Kan man godt "springe en mens over", hvilket så vil betyde at jeg ikke har den fjerneste ide om hvor langt jeg så er henne?

Den hurtigste måde at få svar på er at tage en test mere imorgen tidlig. På den måde kontrollerer du at den første test ikke på nogen måde er en fejltest.

Dernæst kan du lægge et billede op her på baby. Fordi det er svært for os at sige om du har en positiv test, når vi ikke kan se den  

Og altså, ja, en streg er en streg, såfremt testen er taget korrekt og ikke fejler noget. 

Hvis du stadig er i tvivl er der kun tilbage at kontakte lægen mandag morgen, og få taget en prøve. 

Anmeld

5. oktober 2013

Anonym trådstarter

mariamiss6 skriver:

Den hurtigste måde at få svar på er at tage en test mere imorgen tidlig. På den måde kontrollerer du at den første test ikke på nogen måde er en fejltest.

Dernæst kan du lægge et billede op her på baby. Fordi det er svært for os at sige om du har en positiv test, når vi ikke kan se den  

Og altså, ja, en streg er en streg, såfremt testen er taget korrekt og ikke fejler noget. 

Hvis du stadig er i tvivl er der kun tilbage at kontakte lægen mandag morgen, og få taget en prøve. 

Tusind tak for respons
Jeg har prøvet og tage et billede, men den er lidt svar at fange synes jeg
Jeg må holde mit morgen urin inde og skynde mig efter en test i morgen
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. oktober 2013

SD21

Jeg ville tage en ny test - jeg tror desværre ikke du kan regne med den der, da den ser alt for våd ud og farven ikke er trukket ind, men danner klatter/plamager i test feltet
Krydser fingre for at du får en positiv test i morgen

Anmeld

5. oktober 2013

Anonym trådstarter

SD21 skriver:

Jeg ville tage en ny test - jeg tror desværre ikke du kan regne med den der, da den ser alt for våd ud og farven ikke er trukket ind, men danner klatter/plamager i test feltet
Krydser fingre for at du får en positiv test i morgen

Jeg har lige taget 2 mere, de er helt friske de billeder og er taget ca 2 timer efter testen er taget
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. oktober 2013

ErSkruk

Jeg vil sige positiv, hvis jeg sammenligner med de andre billeder jeg har set her på baby.dk det sidste halve år. :-)

Er endnu ikke prøvet at stå med en positiv test selv endnu, men håber det kommer næste sommer :-D

Anmeld

5. oktober 2013

Anonym trådstarter

23-unge-år skriver:

Jeg vil sige positiv, hvis jeg sammenligner med de andre billeder jeg har set her på baby.dk det sidste halve år. :-)

Er endnu ikke prøvet at stå med en positiv test selv endnu, men håber det kommer næste sommer :-D

Årh tak
Jeg fik også en positiv test i starten af marts sidste år, men endte med en spontan abort i uge 11. Så jeg er også rædselslagen for at det sker igen

Jeg mine fingre for at du får 2 streger

Anmeld

5. oktober 2013

Pcokate

Anonym skriver:

Jeg har pcos!

Svag streg indenfor tid=graviditet. Men prøv med morgenurin for at se om den bliver tydligere 

Pco=du kan springe Æl og derved mens over i tide og utide. Så ja du kan i princippet godt være 3-4 uger henne. 

Anmeld

5. oktober 2013

Pcokate

Pcokate skriver:

Svag streg indenfor tid=graviditet. Men prøv med morgenurin for at se om den bliver tydligere 

Pco=du kan springe Æl og derved mens over i tide og utide. Så ja du kan i princippet godt være 3-4 uger henne. 

Og tillykke for på dine billeder er de da positive

Anmeld

5. oktober 2013

Pcokate

Pcokate skriver:

Og tillykke for på dine billeder er de da positive

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.