hvor meget tv ser jeres poder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2013

liten-mamma

Mor11 skriver:

Vores er også træt efter dp og vil helst bare ligge på sofaen med sin dyne eller et tæppe og putte i en times tid når vi er kommet hjem, så der ser han tv. 

Bagefter kører tv'et stadig men så tuller han rundt med sit legetøj

Præcis det samme her  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2013

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
modesty skriver:

Min søn på 2 ser cirka en time om dagen, hvilket nogen måske ville mene var for meget. Men han er en aktiv dreng der elsker at bruge sin krop og være ude (hvilket vi er hver eftermiddag når vi henter ham fra VS), så jeg ser det ikke som et problem.

Men jeg synes ikke at du skal sammenligne dig med andre. Hvis din dreng har specielle behov grundet sin sygdom og derfor har brug for at stresse af, så er det jo ikke en "normal" situation. Og så synes jeg at du skal gøre hvad der passer bedst for jer.

Hvordan har han det med at sidde med en billedbog og kigge billeder? Eller høre lydbog på CD afspilleren?

Det vil han os gerne med tit ikke ret lang tid af gangen

Anmeld

4. oktober 2013

Carina:-)

Mine får lov til at se lige så meget de vil.

Det styrer de selv,og så længe de også leger kan jeg ikke se det er et problem-

De er i skole/ inst en hel dag ,så self har de lige som vi voksne brug for andet end at skulle lege.

Anmeld

4. oktober 2013

C-Dog

Vi er hjemme 1630 og så sætter vi gerne en tegnefilm på, og hvis det er weekend ser vi en til efter maden. Men Ja. En times tv om dagen ser de ihvertfald. Det ta'r Vi Ikke så tungt.

Anmeld

4. oktober 2013

Savannah

Ikke hver dag i hverdagene, hun er alt for god til bare at vil se film hvergang hun keder sig og det synes vi er et sidespor, så det bliver begrænset så hun er "tvunget" til at finde på noget.
I weekenden må hun gerne se film, også gerne heeeele dagen, så er vi bare aktive dagen efter!

Anmeld

4. oktober 2013

Skouboe

Vi har ingen deciderede regler, ungerne sætter sig foran tv'et når vi kommer hjem og efter et stykke tid gider de ikke mere og giver sig til at lege.

Jeg sætter indimellem foden ned, hvis jeg synes det tager overhånd, men det er faktisk ikke så tit det er nødvendigt. 

Anmeld

4. oktober 2013

Hjaltesmor

Tænker tit på om min søn 5 år ser for meget tv.
Han har brug for at slappe af efter børnehave.
Han har pga sin sygdom let ved at blive stresset og så kaster han op.
Han ser tv fra ca 15.30-17.30 næsten hver dag.

Hvad gør jeres

Vi har heller ingen regler, da vi ikke synes, der har været behov for styring endnu.

Min er 4 år. Han ser 15-30 min tv ca. 4 gange om ugen.

Han var 2½, da vi introducerede tv.

Dog ser han endnu ikke "tv-tv", men kun programmer vi kender - fx via DRs hjemmeside eller DVD'er.

Anmeld

4. oktober 2013

camilla10

Sønnike på 2 et halvt ser ca en halv til en hel times tv højst 1 til 2 gange om ugen. Altid sammen med mig, så jeg kan følge med i hans reaktioner og vi snakker om programmet undervejs.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.