Naya 5 uger ( Billede spam )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2013

AnonymMor

Babymor2010 skriver:

Ååårh nogle skønne billeder 

Mange tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2013

AnonymMor

LeneKE skriver:

Hvor er hun dejlig! Jeg er vild med de sidste billede - så får man lige fingeren med et smørret smil 

hehe ja det er priceless 

og mange tak 

Anmeld

4. oktober 2013

AnonymMor

ette1987 skriver:

Lækker lækker

Ja det er hun hehe og mange tak 

Anmeld

4. oktober 2013

mommy1991

Rinepigen skriver:

Som tiden dog går  Naya er allerede 5 uger !!! wow tiden går stærkt... og på mandag starter manden på arbejde igen efter 6 ugers dejlig ferie som vi rigtig har nydt  

Amningen gik desværre i stykker allerede efter 10 dage og jeg valgte simpelthen at stoppe da det kørte mig helt ned psykisk og Naya sugede så hårdt at jeg gik i stykker på kryds og tværs og det endte med hun spiste mere blod end mælk  så jeg startede med at malke ud til hende og supplerede med mme da jeg ikke havde mælk nok til hende. Det hjalp en hel del på mit humør og jeg blev lynhurtig glad igen og kunne bedre overskue hverdagen

De sidste 2 uger har Naya svinget lidt i humør, om det har været det berømte tigerspring/Appetit spring eller grundet at hun har haft en del bøvl med maven vides ikke men nu efter hun er kommet over på mme fast og fået "fodmassage" er hun endelig begyndt at blive en glad baby igen det meste af tiden i stedet for en sur/ked næsten alle hendes vågne timer så det er DEJLIGT 

Hun spiser gerne hver 2/3/4 time og det samme sover hun, så det svinger lidt  

Sidste fredag var hun ved lægen ( 4 uger gammel ) og var da 4500 g og 57 cm så hun vokser ( og spiser ) godt  

Jeg elsker at være mor for min lille trold hun er det dejligste lille væsen jeg nogensinde har mødt 

og så en masse billeder af vores smukke datter  og fik jeg nævnt at hun ELSKER at komme i bad  og se hvor sød hun er ved sin mor når jeg giver hende mad ( sidste billede ) 

Hvor er hun bare SKØN!! Og ja, hold da op hvor tiden flyver! Man kan slet ikke følge med 

Dejligt at hun elsker at være i bad, bare vent til du tager i svømmehal med hende så, det vil hun garanteret også elske!

Anmeld

4. oktober 2013

AnonymMor

emmagirl skriver:

Hvor er hun bare SKØN!! Og ja, hold da op hvor tiden flyver! Man kan slet ikke følge med 

Dejligt at hun elsker at være i bad, bare vent til du tager i svømmehal med hende så, det vil hun garanteret også elske!

Mange tak søde hehe ja så snart vi tager hende op af badet så bliver hun meget utilfreds og ja det bliver spændende at komme i svømmehal med hende.. hende og farmand skal starte til svømning når hun ca er 3 mdr regner vi med  

Anmeld

4. oktober 2013

mommy1991

Rinepigen skriver:

Mange tak søde hehe ja så snart vi tager hende op af badet så bliver hun meget utilfreds og ja det bliver spændende at komme i svømmehal med hende.. hende og farmand skal starte til svømning når hun ca er 3 mdr regner vi med  

Det er det samme her Vi starter også til babysvømning om en lille månedstid! Men vi var selv i svømmehallen med ham i søndags og han ELSKEDE det! Så hvis du har mod på det på et tidspunkt, kan det klart anbefales

Anmeld

4. oktober 2013

AnonymMor

emmagirl skriver:

Det er det samme her Vi starter også til babysvømning om en lille månedstid! Men vi var selv i svømmehallen med ham i søndags og han ELSKEDE det! Så hvis du har mod på det på et tidspunkt, kan det klart anbefales

okay spændende det tror jeg snart vi skal prøve så tror også hun vil elske det  

men hvor længe havde i ham så i vandet ? fordi har hørt man kun må have dem i vandet maks 2 min første gang og det er jo ligefør man kun kan nå ned og op  

Anmeld

4. oktober 2013

mommy1991

Rinepigen skriver:

okay spændende det tror jeg snart vi skal prøve så tror også hun vil elske det  

men hvor længe havde i ham så i vandet ? fordi har hørt man kun må have dem i vandet maks 2 min første gang og det er jo ligefør man kun kan nå ned og op  

Det har jeg aldrig hørt. Babysvømning varer jo en halv time. 

Vi havde ham i vandet i ca. 15-20 min Varmtvandsbassinet self!

Anmeld

4. oktober 2013

Mother-love

Nøj hvor er hun bare kær altså.
Jeg kan godt huske det med amningen vi havde ligepræcis samme problem. Kæft det var hårdt. Min brystvorter var to store åbne sår og jeg havde ingen mælk overhovedet. Og Isabella skreg 24/7 i tre uger. Og så stoppede jeg og gik over på mme. Og så fik vi verdens gladestes lille pige og verdens gladeste mor. For tror sgu jeg tudede ligeså meget som hun gjorde. Det gjorde så ondt at amme og det var så frusterende at have en baby hængende i brysterne 24/7 når det gjorde så hammer ondt.

Godt du lyttede til dig selv. Jeg var ihvertfald lettet over hun kom på mme. Efter sp havde sagt en god mor sidder ikke i brysterne. For jeg var så ked af at ikke kunne amme hende og følte mig som en fiasko.

Anmeld

4. oktober 2013

MorDk

Hvor er hun kær!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.