Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Som tiden dog går Naya er allerede 5 uger !!! wow tiden går stærkt... og på mandag starter manden på arbejde igen efter 6 ugers dejlig ferie som vi rigtig har nydt
Amningen gik desværre i stykker allerede efter 10 dage og jeg valgte simpelthen at stoppe da det kørte mig helt ned psykisk og Naya sugede så hårdt at jeg gik i stykker på kryds og tværs og det endte med hun spiste mere blod end mælk så jeg startede med at malke ud til hende og supplerede med mme da jeg ikke havde mælk nok til hende. Det hjalp en hel del på mit humør og jeg blev lynhurtig glad igen og kunne bedre overskue hverdagen
De sidste 2 uger har Naya svinget lidt i humør, om det har været det berømte tigerspring/Appetit spring eller grundet at hun har haft en del bøvl med maven vides ikke men nu efter hun er kommet over på mme fast og fået "fodmassage" er hun endelig begyndt at blive en glad baby igen det meste af tiden i stedet for en sur/ked næsten alle hendes vågne timer så det er DEJLIGT
Hun spiser gerne hver 2/3/4 time og det samme sover hun, så det svinger lidt
Sidste fredag var hun ved lægen ( 4 uger gammel ) og var da 4500 g og 57 cm så hun vokser ( og spiser ) godt
Jeg elsker at være mor for min lille trold hun er det dejligste lille væsen jeg nogensinde har mødt
og så en masse billeder af vores smukke datter og fik jeg nævnt at hun ELSKER at komme i bad og se hvor sød hun er ved sin mor når jeg giver hende mad ( sidste billede )
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er hun bare sød
LykkeB skriver: Hvor er hun bare sød
mange tak
Rinepigen skriver: Som tiden dog går Naya er allerede 5 uger !!! wow tiden går stærkt... og på mandag starter manden på arbejde igen efter 6 ugers dejlig ferie som vi rigtig har nydt Amningen gik desværre i stykker allerede efter 10 dage og jeg valgte simpelthen at stoppe da det kørte mig helt ned psykisk og Naya sugede så hårdt at jeg gik i stykker på kryds og tværs og det endte med hun spiste mere blod end mælk så jeg startede med at malke ud til hende og supplerede med mme da jeg ikke havde mælk nok til hende. Det hjalp en hel del på mit humør og jeg blev lynhurtig glad igen og kunne bedre overskue hverdagen De sidste 2 uger har Naya svinget lidt i humør, om det har været det berømte tigerspring/Appetit spring eller grundet at hun har haft en del bøvl med maven vides ikke men nu efter hun er kommet over på mme fast og fået "fodmassage" er hun endelig begyndt at blive en glad baby igen det meste af tiden i stedet for en sur/ked næsten alle hendes vågne timer så det er DEJLIGT Hun spiser gerne hver 2/3/4 time og det samme sover hun, så det svinger lidt Sidste fredag var hun ved lægen ( 4 uger gammel ) og var da 4500 g og 57 cm så hun vokser ( og spiser ) godt Jeg elsker at være mor for min lille trold hun er det dejligste lille væsen jeg nogensinde har mødt og så en masse billeder af vores smukke datter og fik jeg nævnt at hun ELSKER at komme i bad og se hvor sød hun er ved sin mor når jeg giver hende mad ( sidste billede )
Ååårh nogle skønne billeder
Hvor er hun dejlig! Jeg er vild med de sidste billede - så får man lige fingeren med et smørret smil
Lækker lækker
BigHope13 skriver: Wow kan slet ikke forstå hun allerede er 5 uger gammelmen Ihhh sikke en dejlig opdatering og skønne skønne billeder af jeres skønne pige, hvor ser hun dog bare fantastisk ud
Wow kan slet ikke forstå hun allerede er 5 uger gammelmen Ihhh sikke en dejlig opdatering og skønne skønne billeder af jeres skønne pige, hvor ser hun dog bare fantastisk ud
nej tiden den flyver afsted
tusind tak
Anitsithc skriver: Hvor er hun bare kær.. Tiden går hurtigt når de er så små
Hvor er hun bare kær.. Tiden går hurtigt når de er så små
Mange tak
Ja det er helt vildt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128