Naya 5 uger ( Billede spam )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.276 visninger
25 svar
30 synes godt om
4. oktober 2013

AnonymMor

Som tiden dog går  Naya er allerede 5 uger !!! wow tiden går stærkt... og på mandag starter manden på arbejde igen efter 6 ugers dejlig ferie som vi rigtig har nydt  

Amningen gik desværre i stykker allerede efter 10 dage og jeg valgte simpelthen at stoppe da det kørte mig helt ned psykisk og Naya sugede så hårdt at jeg gik i stykker på kryds og tværs og det endte med hun spiste mere blod end mælk  så jeg startede med at malke ud til hende og supplerede med mme da jeg ikke havde mælk nok til hende. Det hjalp en hel del på mit humør og jeg blev lynhurtig glad igen og kunne bedre overskue hverdagen

De sidste 2 uger har Naya svinget lidt i humør, om det har været det berømte tigerspring/Appetit spring eller grundet at hun har haft en del bøvl med maven vides ikke men nu efter hun er kommet over på mme fast og fået "fodmassage" er hun endelig begyndt at blive en glad baby igen det meste af tiden i stedet for en sur/ked næsten alle hendes vågne timer så det er DEJLIGT 

Hun spiser gerne hver 2/3/4 time og det samme sover hun, så det svinger lidt  

Sidste fredag var hun ved lægen ( 4 uger gammel ) og var da 4500 g og 57 cm så hun vokser ( og spiser ) godt  

Jeg elsker at være mor for min lille trold hun er det dejligste lille væsen jeg nogensinde har mødt 

og så en masse billeder af vores smukke datter  og fik jeg nævnt at hun ELSKER at komme i bad  og se hvor sød hun er ved sin mor når jeg giver hende mad ( sidste billede ) 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2013

LykkeB

Hvor er hun bare sød

Anmeld

4. oktober 2013

AnonymMor

LykkeB skriver:

Hvor er hun bare sød

mange tak 

Anmeld

4. oktober 2013

BigHope13

Rinepigen skriver:

Som tiden dog går  Naya er allerede 5 uger !!! wow tiden går stærkt... og på mandag starter manden på arbejde igen efter 6 ugers dejlig ferie som vi rigtig har nydt  

Amningen gik desværre i stykker allerede efter 10 dage og jeg valgte simpelthen at stoppe da det kørte mig helt ned psykisk og Naya sugede så hårdt at jeg gik i stykker på kryds og tværs og det endte med hun spiste mere blod end mælk  så jeg startede med at malke ud til hende og supplerede med mme da jeg ikke havde mælk nok til hende. Det hjalp en hel del på mit humør og jeg blev lynhurtig glad igen og kunne bedre overskue hverdagen

De sidste 2 uger har Naya svinget lidt i humør, om det har været det berømte tigerspring/Appetit spring eller grundet at hun har haft en del bøvl med maven vides ikke men nu efter hun er kommet over på mme fast og fået "fodmassage" er hun endelig begyndt at blive en glad baby igen det meste af tiden i stedet for en sur/ked næsten alle hendes vågne timer så det er DEJLIGT 

Hun spiser gerne hver 2/3/4 time og det samme sover hun, så det svinger lidt  

Sidste fredag var hun ved lægen ( 4 uger gammel ) og var da 4500 g og 57 cm så hun vokser ( og spiser ) godt  

Jeg elsker at være mor for min lille trold hun er det dejligste lille væsen jeg nogensinde har mødt 

og så en masse billeder af vores smukke datter  og fik jeg nævnt at hun ELSKER at komme i bad  og se hvor sød hun er ved sin mor når jeg giver hende mad ( sidste billede ) 

Wow kan slet ikke forstå hun allerede er 5 uger gammel
men Ihhh sikke en dejlig opdatering og skønne skønne billeder af jeres skønne pige, hvor ser hun dog bare fantastisk ud

Anmeld

4. oktober 2013

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
Hvor er hun bare kær..
Tiden går hurtigt når de er så små

Anmeld

4. oktober 2013

Clisolka

Ååårh nogle skønne billeder 

Anmeld

4. oktober 2013

LeneKE

Hvor er hun dejlig! Jeg er vild med de sidste billede - så får man lige fingeren med et smørret smil 

Anmeld

4. oktober 2013

ette1987

Lækker lækker

Anmeld

4. oktober 2013

AnonymMor

BigHope13 skriver:

Wow kan slet ikke forstå hun allerede er 5 uger gammel
men Ihhh sikke en dejlig opdatering og skønne skønne billeder af jeres skønne pige, hvor ser hun dog bare fantastisk ud

nej tiden den flyver afsted 

tusind tak 

Anmeld

4. oktober 2013

AnonymMor

Anitsithc skriver:

Hvor er hun bare kær..
Tiden går hurtigt når de er så små

Mange tak 

Ja det er helt vildt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.