Anonym skriver:
Er parat til at kaste håndklædet i ringen. Jeg ved, vitterlig ikke om jeg orker mere. Står for hele husholdningen herhjemme, det der skal laves udenfor, ungerne mm. Vi har taget snakken million gange, hjælper et par dage så er det over igen. Jeg går hjemme, og føler efterhånden det er en selvfølge jeg ordner det hele, har styr på det hele. Men jeg kan bare ikke mere. Går hjemme af en grund ( smerter ) Er så træt af en mand der kommer hjem og smider sig i sofaen, og laver ingenting. En mand der lader tingene ligge hvor de er brugt, istedet for på plads. Føler jeg har et ekstra barn. Er det overhovedet muligt at ændre dette ? Hvis, HVORDAN.
Sådan er det også her, jeg laver stort set alt, det med skemaer, planlægning osv hjælper ikke, han kan ikke overholde det... Her er vejen frem, på en pæn måde at sige når jeg har brug for hjælp om ikke han er sød lige at gøre dét og dét. Fx en dag sige "er du ikke sød at tage opvaskemaskinen, for jeg har virkelig travlt/virkelig ondt/er virkelig træt" eller hvad grunden nu er.. Og han siger stort set altid ja.. Her virker det bedre på den måde istedet for at aftale på forhånd hvem der skal hvad, for det kan han bare ikke...
Så ja det er da træls at man skal lave det meste, men med en venlig tone og lidt taknemmelighed så tror jeg mange gange man kommer langt med de der mænd 
Men forstår udemærket din frustration, jeg har også haft den MANGE gange 
Anmeld