Sådan er det også her næsten, Jeg er på barsel med barn nr tre, og står for alt, hvilket han også mener skal forsætte når min barsel slutter. Det har så udviklet sig til en magtkamp hvor jeg ikke rør en finger med det huslige medmindre han også gør, for jeg starter op i næste måned og der skal han altså bare kunne ta sin del af slæbet uden brok. Så nu bor vi ret rodet og opvasken er tre meter høj, badeværelset fik jeg nok og gjorde rent igår... Det er simpelthen så irriterende at synke ned på hans level når jeg ved det kun lige ta'r to sek feks at smide sine sokker til vask, åbne vinduer, vaske sin tallerken af eller putte låg på kasser og rydde op når man har rodet med noget. Jeg vil deles om opgaverne, ellers kunne jeg lige så godt være enlig mor, børnene har han heller ikke rigtig noget med at gøre :-S og jeg er så træt af at bede ham ta opvasken imens jeg bader børn og når de alle tre er badet og puttet, kan jeg så ta opvasken også fordi han stadig bare ligger på sofaen med sin mobil og spiller. Måske man skulle sende dem på opdragelseslejr hos en meget skrap kvinde så de kan se hvor godt de egentlig har det ;-)
Anmeld