nok dumt spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2013

MorTilEn2013Dreng

Babymor2010 skriver:

Jeg synes det er svært mht. ens tidligere bukser og graviditet 

Jeg fik enormt brede hofter efter jeg havde været gravid med Bella, men jeg tabte mig efterfølgende 25 kg - men jeg kan stadig ikke være i mine mega gamle bukser, men jeg nægter dog at smide dem helt ud 

Nu her efter lillebror er født kan jeg hoppe i mine bukser som jeg kunne passe inden graviditeten med ham 

Dejligt. Jeg er en meget slank pige og tog faktisk ikke særlig meget på i min graviditet, synes også det vildt at her 14 dage efter er min mave ret meget som før jeg blev gravid. Mave musklerne mangler bare lige.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2013

MorTilEn2013Dreng

Hyacinth skriver:

Hvis det er bækkenmuskulaturen der er blevet bredere, skal du nok regne med, det er varigt..
Jeg har to børn; en på 2 og en på snart 1 år. Jeg er gået fra str 36 til str 38 og jeg regner ikke med, at det ændrer sig.

Men jeg tager ja-hatten på og tænker, at mine brede hofter er kvindelige og er blot glad for, ar jeg ikke har skiftet fra timeglas til æbleform - uden det skal lyde tarveligt

Man må glæde sig over de lod man får i livet

Bonus info: er også gået fra str 40/41 til 41/42 i sko. Som om mine fødder ikke var store nok i forvejen 

Men jeg er også 179 cm høj og tingene skal jo hænge sammen. Det ville nok se mærkeligt ud, hvis jeg rendte rundt med en str 36 i skostørrelse 

Ville nu heller ikke have noget imod at gå en str eller to op. kan sagtens tåle det men mine fødder er ikke blevet større. Men er også gået en bh str op.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.