nok dumt spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.185 visninger
11 svar
1 synes godt om
3. oktober 2013

MorTilEn2013Dreng

men kan jeg godt se frem til ikke og kunne passe mine bukser mere.. har nemlig fået bredere hofter efter jeg har født, men vokser det ind igen eller hvad man skal sige..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2013

LilleSmølf

Mine hofter er blevet tydeligt bredere men jeg kan heldigvis godt passe mine bukser.

Til gengæld kan jeg ikke passe en del af mine t-shirts Som om jeg er blevet bredere om skulderne og brysterne (gid det var så vel).

Tror desværre ikke du kan regne med så meget efter en fødsel, man må vidst bare se tiden an

Anmeld

3. oktober 2013

Kløver

Nogle kan, andre kan ikke, kommer meget an på hvordan du er blevet bredere, om det bare er fedt eller bækkenet som er blevet bredere

Anmeld

3. oktober 2013

MorTilEn2013Dreng

Maja84 skriver:

Nogle kan, andre kan ikke, kommer meget an på hvordan du er blevet bredere, om det bare er fedt eller bækkenet som er blevet bredere

Tror det er selve mit bækken som er blevet bredere. Tog nemlig ikke særlig meget på. Og var kun på maven jeg tog på og har faktisk allerede min mave igen.

Anmeld

4. oktober 2013

MorTilEn2013Dreng

LilleSmølf skriver:

Mine hofter er blevet tydeligt bredere men jeg kan heldigvis godt passe mine bukser.

Til gengæld kan jeg ikke passe en del af mine t-shirts Som om jeg er blevet bredere om skulderne og brysterne (gid det var så vel).

Tror desværre ikke du kan regne med så meget efter en fødsel, man må vidst bare se tiden an

Jeg kan sagtens passe mine trøjer. Men mine bukser kan jeg lige få op over numsen, men kan virkelig ikke lukke dem, selvom min mave er som den var før dog bare lidt mere blød da mavemusklerne lige skal trænes lidt.

Anmeld

4. oktober 2013

Kløver

MiichellaMalou skriver:

Tror det er selve mit bækken som er blevet bredere. Tog nemlig ikke særlig meget på. Og var kun på maven jeg tog på og har faktisk allerede min mave igen.

Det kan man ikke gøre noget ved, mine fødder er blevet større for hver graviditet

Anmeld

4. oktober 2013

Hyacinth

men kan jeg godt se frem til ikke og kunne passe mine bukser mere.. har nemlig fået bredere hofter efter jeg har født, men vokser det ind igen eller hvad man skal sige..

Hvis det er bækkenmuskulaturen der er blevet bredere, skal du nok regne med, det er varigt..
Jeg har to børn; en på 2 og en på snart 1 år. Jeg er gået fra str 36 til str 38 og jeg regner ikke med, at det ændrer sig.

Men jeg tager ja-hatten på og tænker, at mine brede hofter er kvindelige og er blot glad for, ar jeg ikke har skiftet fra timeglas til æbleform - uden det skal lyde tarveligt

Man må glæde sig over de lod man får i livet

Bonus info: er også gået fra str 40/41 til 41/42 i sko. Som om mine fødder ikke var store nok i forvejen 

Men jeg er også 179 cm høj og tingene skal jo hænge sammen. Det ville nok se mærkeligt ud, hvis jeg rendte rundt med en str 36 i skostørrelse 

Anmeld

4. oktober 2013

Clisolka

MiichellaMalou skriver:

Jeg synes det er svært mht. ens tidligere bukser og graviditet 

Jeg fik enormt brede hofter efter jeg havde været gravid med Bella, men jeg tabte mig efterfølgende 25 kg - men jeg kan stadig ikke være i mine mega gamle bukser, men jeg nægter dog at smide dem helt ud 

Nu her efter lillebror er født kan jeg hoppe i mine bukser som jeg kunne passe inden graviditeten med ham 

Anmeld

4. oktober 2013

AnthonsMor

MiichellaMalou skriver:

Ja, det kan godt passe. Jeg er nu på samme vægt som før graviditeten, men pga min mave ikke rigtig kan/vil trække sig sammen bruger jeg større bukser end jeg gjorde dengang.

Anmeld

4. oktober 2013

MorTilEn2013Dreng

AnthonsMor skriver:

Ja, det kan godt passe. Jeg er nu på samme vægt som før graviditeten, men pga min mave ikke rigtig kan/vil trække sig sammen bruger jeg større bukser end jeg gjorde dengang.

Her er det mine hofter, men ville ikke have noget imod og komme en str større op eller to. men nu er det kun 14 dage siden jeg fødte, men tror nu aldrig jeg kommer ned i mine gamle bukser igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.