Bliver en laaaang weekend

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2013

l.kjoeller

Maja84 skriver:

Har før oplevet at valmed tester før, og læst valmed tester fra 25 hvor CB tester fra 50 testet negativt i dag

øv. så må vi håbe på bingo næste gang 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2013

Kløver

l.kjoeller skriver:

øv. så må vi håbe på bingo næste gang 

Jeg håber den når at blive positiv, da jeg ifølge klinikken først har testdag mandag (4+3) og ved min søn først testede 4+6 hvor jeg fik 2 meget tydelige streger

Anmeld

4. oktober 2013

l.kjoeller

Maja84 skriver:

Jeg håber den når at blive positiv, da jeg ifølge klinikken først har testdag mandag (4+3) og ved min søn først testede 4+6 hvor jeg fik 2 meget tydelige streger

ja så er der bestemt stadig chance 

Anmeld

4. oktober 2013

Kløver

l.kjoeller skriver:

ja så er der bestemt stadig chance 

Tak håber

Anmeld

4. oktober 2013

Mariia1708

Hvor er du i behandling henne. Forstår ik du ikk har fået taget en blodprøve. Det skal jeg hvertfald når jeg når dertil. Skal ikk teste hjemme, netop fordi de jan vise falsk positiv.

Håber du har en lille spire i mavsen 

Anmeld

4. oktober 2013

Kløver

Mariia1708 skriver:

Hvor er du i behandling henne. Forstår ik du ikk har fået taget en blodprøve. Det skal jeg hvertfald når jeg når dertil. Skal ikk teste hjemme, netop fordi de jan vise falsk positiv.

Håber du har en lille spire i mavsen 

Det er på 17 dagen man tester da æl sårøjten så er ude af kroppen ( var min så for 1 uge siden) men flere undrer sig, men er nu flere steder hvor de ikke tager blodprøver da testene er så gode i dag, og blodprøver er dyre. Jeg går gennem en gynækolog og de kan ikke lave blodprøver

Anmeld

4. oktober 2013

et-ønske

Maja84 skriver:

Det er på 17 dagen man tester da æl sårøjten så er ude af kroppen ( var min så for 1 uge siden) men flere undrer sig, men er nu flere steder hvor de ikke tager blodprøver da testene er så gode i dag, og blodprøver er dyre. Jeg går gennem en gynækolog og de kan ikke lave blodprøver

Bliver helt nervøs for at jeg måske slet ikke er gravid når jeg læser at der går 17 dage før æl-sprøjten er ude jeg tog ovitrelle og ifølge Gyn ville den være ude efter 14 dage
Jeg testede negativt 10 dage efter æl-sprøjte - så kan det være kunstigt det jeg tester nu??
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. oktober 2013

Kløver

et-ønske skriver:

Bliver helt nervøs for at jeg måske slet ikke er gravid når jeg læser at der går 17 dage før æl-sprøjten er ude jeg tog ovitrelle og ifølge Gyn ville den være ude efter 14 dage
Jeg testede negativt 10 dage efter æl-sprøjte - så kan det være kunstigt det jeg tester nu??

Nej den er god nok, især når du har testet negativt. Det er for at få det mest sikre resultat, dvs både være sikker på æl er ude og at man fanger en graviditet på urin testen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.