Bliver en laaaang weekend

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

999 visninger
17 svar
3 synes godt om
3. oktober 2013

Kløver

Ja nu skriver jeg igen igen

Aftalen er nu, at er mine test negative mandag på testdag, betaler jeg for at få lavet en blodprøve, så håber inderligt så jeg ikke behøver ofte penge på den

Har meget kvalme, og stadig smerter i underlivet som trækker om i lænden, indimellem føles det som en blanding af stærke menslignende smerter og plukveer er tæt på at hyle hver gang, og er meget frustrerende. Synes min lidvmoderhals føles øm og giver jag og tyngdefornemmelse. Utroligt en reaktion jeg får hvis det er hormonerne

Vil være 4+0 i morgen, hvis der er gevinst, så nu håber jeg bare at jeg i i morgen eller i løbet af weekenden, får de to magiske streger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2013

CroQuis

Burde du ikke få en blodprøve gennem klinikken 

Anmeld

3. oktober 2013

tarkoflen

Håber du får en rigitg dejlig positiv test på mandag

Anmeld

3. oktober 2013

Kløver

CroQuis skriver:

Burde du ikke få en blodprøve gennem klinikken 

Det er ved en gynækolog og de kan ikke lave blodprøver, der tager man kun en urintest selv derhjemme

Anmeld

3. oktober 2013

Kløver

tarkoflen skriver:

Håber du får en rigitg dejlig positiv test på mandag

Tak, håber jeg også, især med prisen for en blodprøve

Anmeld

4. oktober 2013

et-ønske

Måske der er noget jeg har overset - men hvorfor tager du ikke en test før du bruger mange penge på en blodprøve??
Her bruger de heller ikke at tage blodprøver - men jeg måtte teste da jeg var 3+6?!
Hvis så testen er negativ og du stadig har det skidt - så kunne du måske få taget en blodprøve?
Sender lige en flok i din retning

Anmeld

4. oktober 2013

Kløver

et-ønske skriver:

Måske der er noget jeg har overset - men hvorfor tager du ikke en test før du bruger mange penge på en blodprøve??
Her bruger de heller ikke at tage blodprøver - men jeg måtte teste da jeg var 3+6?!
Hvis så testen er negativ og du stadig har det skidt - så kunne du måske få taget en blodprøve?
Sender lige en flok i din retning

Har testet, og her til morgen igen testet negativ (4+0)

Anmeld

4. oktober 2013

l.kjoeller

Maja84 skriver:

Har testet, og her til morgen igen testet negativ (4+0)

har du prøvet clear blue digital test ? de er meget hcg følsomme og kan måske fange det før 

Anmeld

4. oktober 2013

CroQuis

Maja84 skriver:

Det er ved en gynækolog og de kan ikke lave blodprøver, der tager man kun en urintest selv derhjemme

Arrh okay.. Held og lykke 

Anmeld

4. oktober 2013

Kløver

l.kjoeller skriver:

har du prøvet clear blue digital test ? de er meget hcg følsomme og kan måske fange det før 

Har før oplevet at valmed tester før, og læst valmed tester fra 25 hvor CB tester fra 50 testet negativt i dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.