Barnevogn med i vuggestue??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2013

Lukas&Liam<3

Happiness skriver:

Kan du ikke købe en billig brugt, og have den stående dernede? Så den ikke skal frem og tilbage? 

Vi har ikke skulle have en med, men har hørt om mange der selv skulle have en med i vuggestuen, eller hvor de efterspurgte gamle barnevogne til børnene.

Jo det må jeg jo blive nød til så /:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2013

Lukas&Liam<3

Yurie skriver:

hvorfor to?

Du aflevere i barnevognen, og efterlade den og tager den med når du henter.

Fordi jeg bliver nød til at skulle ha lillebror med ned og aflevere. Havde regnet med Lukas kunne sidde på søskende sæde. Så skal også ud og købe en barnevogn mere.

Anmeld

3. oktober 2013

TNBC

Maria&Lukas skriver:

Fordi jeg bliver nød til at skulle ha lillebror med ned og aflevere. Havde regnet med Lukas kunne sidde på søskende sæde. Så skal også ud og købe en barnevogn mere.

du kan jo bare have en stående dernede. du behøver ikke at tage den med hjem hver dag.

Anmeld

3. oktober 2013

twinny

I vores VS har de både barnevogne og krybber

Anmeld

3. oktober 2013

Clisolka

Maria&Lukas skriver:

Kan det være rigtigt at man skal have barnevogn med i vuggestue som barnet skal sove i???

Jeg havde min egen barnevogn med i vuggestuen da Bella startede. De havde ingen ledige og samtidigt kunne hun være tryg i sin egen barnevogn  Fordelen var at vi kunne køre afsted med hende, hvis hun sov når vi hentede hende - vi tog den med hjem hver dag 

Da hun fyldte 2 kom hun over og sov i en krybe indendørs 

Anmeld

3. oktober 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Køb en billig brugt og lad den stå fast i vuggestuen så kan du stadig nøjes med at gå frem og tilbage med én vogn og med storebror på søskendesæde

Anmeld

3. oktober 2013

Mettefpigen

Maria&Lukas skriver:

Fordi vi skal ha en baby mere. Så bliver nød til at tage lillebror med ned og aflevere, og han skal jo ligge i barnevogn også. Så skal også ud og købe en barnevogn mere

Jaa sådan er det når de er så små....
Men du kan jo lade den stå dernede i hverdagene, så er du fri for at gå med 2..

Anmeld

3. oktober 2013

(august)

Maria&Lukas skriver:

Jeg ville forklare dem situationen så du ikke skal ud og ofre på en barnevogn mere. Vi fik barn nr. to da vores store var 17mdr og der vor ingen problemer i forhold til kryppe. 

En anden mulighed kunne være at køben en tvillinge vogn også have den lille stående i lift indtil den store kan få en kryppe i vs.

Håber de er forståenden overfor situationen.

Anmeld

3. oktober 2013

Chris86

Maria&Lukas skriver:

Så får jeg da noget af et problem når jeg skal hente og aflevere. Så skal jeg gå med 2 barnevogne :s

Hvis du har mulighed for at ha en anden stående i vuggestuen, kan den store evt sidde "ovenpå" vognen med baby?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.