Barnevogn med i vuggestue??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.633 visninger
18 svar
1 synes godt om
3. oktober 2013

Lukas&Liam<3

Kan det være rigtigt at man skal have barnevogn med i vuggestue som barnet skal sove i???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2013

Giraffen

Maria&Lukas skriver:

Kan det være rigtigt at man skal have barnevogn med i vuggestue som barnet skal sove i???

vi havde med helt i starten så hun kunne få en tryg opstart, men efter indkøring kom hun over i deres barnevogne i krybberummet

Anmeld

3. oktober 2013

Chris86

Maria&Lukas skriver:

Ja ?
Nogle vuggestuer har dog krybber..
Mange skal jo også ha barnevogn med i dagpleje?

Anmeld

3. oktober 2013

TNBC

Maria&Lukas skriver:

Kan det være rigtigt at man skal have barnevogn med i vuggestue som barnet skal sove i???ja

Ja, du skal tænke på at der er mange børn og ikke alle vuggestuer har krybber nok, før nogen flytter i børnehave hos os var der også barnevogne.

der er nogen der gerne vil have at deres børn sover i egen barnevogn til at starte med, og så kan de flytte ind i krybberummet senere.

Anmeld

3. oktober 2013

Lukas&Liam<3

Chris86 skriver:

Ja ?
Nogle vuggestuer har dog krybber..
Mange skal jo også ha barnevogn med i dagpleje?

Så får jeg da noget af et problem når jeg skal hente og aflevere. Så skal jeg gå med 2 barnevogne :s

Anmeld

3. oktober 2013

Mettefpigen

Maria&Lukas skriver:

Så får jeg da noget af et problem når jeg skal hente og aflevere. Så skal jeg gå med 2 barnevogne :s

Hvorfor skal du gå med 2?

Anmeld

3. oktober 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

I vores vs var der både barnevogne - og krybber til de større børn. Når de så fyldte 2 år kom de på madras indenfor. Men har hørt om andre steder, at man skal have sin egen barnevogn med.

Anmeld

3. oktober 2013

Happiness

Maria&Lukas skriver:

Kan du ikke købe en billig brugt, og have den stående dernede? Så den ikke skal frem og tilbage? 

Vi har ikke skulle have en med, men har hørt om mange der selv skulle have en med i vuggestuen, eller hvor de efterspurgte gamle barnevogne til børnene.

Anmeld

3. oktober 2013

Lukas&Liam<3

Mettefpigen skriver:

Hvorfor skal du gå med 2?

Fordi vi skal ha en baby mere. Så bliver nød til at tage lillebror med ned og aflevere, og han skal jo ligge i barnevogn også. Så skal også ud og købe en barnevogn mere

Anmeld

3. oktober 2013

TNBC

Maria&Lukas skriver:

hvorfor to?

Du aflevere i barnevognen, og efterlade den og tager den med når du henter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.