boligsikring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2013

Anonym trådstarter

skrivemaskine skriver:

Dine erstatningpenge medregnes (eller modregnes) ikke i boligsikringen. 

Jeg fik en arbejdsulykke-erstatning for et halvt år siden, og tjekkede det i hovede og røv 

Men for en sikkerheds skyld, så tag kontakt til din lokale borgerservice og skat. 

af hvad jeg har kunne læse mig frem til burde det heller ikke, men udbetaling danmark har skrevet det omvendte til mig men de har ikke skrevet hvor det står henne i lovgivningen så kan ikke en gang se om de har ret eller ikke. kan du huske hvor du fandt det henne den gang?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2013

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Nej desværre ikk... Ved det bare fra min mor af....

nårh okay, men tak for hjælpen

Anmeld

3. oktober 2013

Studerendemor

Anonym skriver:

af hvad jeg har kunne læse mig frem til burde det heller ikke, men udbetaling danmark har skrevet det omvendte til mig men de har ikke skrevet hvor det står henne i lovgivningen så kan ikke en gang se om de har ret eller ikke. kan du huske hvor du fandt det henne den gang?

Jeg snakkede med borgerservice og skat - og begge var helt enige om, at erstatningen ikke havde indflydelse på hverken boligsikring og tilskud til vuggestue. Men... jeg fik en enkel erstatningssum - og så kan der jo være andre regler. Du kan evt. kontakte en erstatningsadvokat eller retshjælpen. 

Anmeld

3. oktober 2013

Zelinasmor

stjernehimmel skriver:

Det skal medregnes... alt indkomst skal med... lige meget hvad det så end er

Ikke hvad det end er. f.eks må de ikke regne de penge med jeg får i SU lån hver måned.  Så det kommer an på hvad det er 

Anmeld

3. oktober 2013

Anonym trådstarter

skrivemaskine skriver:

Jeg snakkede med borgerservice og skat - og begge var helt enige om, at erstatningen ikke havde indflydelse på hverken boligsikring og tilskud til vuggestue. Men... jeg fik en enkel erstatningssum - og så kan der jo være andre regler. Du kan evt. kontakte en erstatningsadvokat eller retshjælpen. 

jamen der er lovgivningen også meget klar når det er et engangsbeløb, det har de også givet mig ret i. Men den er lidt mere snørklet den med månedelige ydelser.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.