Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
livhemdrup skriver:
Nu ved jeg ik hvad sagen har drejet sig om altså hvad kommunens bekymring har været men lyder da som om den lille fyr trives fint hvorfor eller hvor ser de en bekymring?
vores sag omhandler at vores søn ikke fulgte den linie SP mente han skulle følge med vægt og højde men fulgte sin egen linie der er lige under gennemsnittet for de danske børn...
Hun mente det måtte være noget vi gjorde der forårsagede at han ikke tog på og pressede os ud i at give MME og proppe ham med alt muligt på trods af at hans reaktion HVER gang var at han nåede kun lige at få det ned og så kastede han ALT op han havde spist frem til der
stakkels lillemand mistede en stor del tillid til os i den periode hvor vi gjorde hvad hun sagde da vi jo regnede med hun vidste bedst, hun var jo trods alt uddannet indenfor småbørn...
så snart vi stoppede med at følge hendes anvisninger men fulgte vores hjerter og fulgte hvad han allerede dengang viste os med spise/soverytmer så begyndte han sjovt nok at tage på igen, og blive rolig om natten, sov pludselig helt op til 1½ time hvor vi før var heldige hvis han sov mere end 30 min ad gangen, og ja han begyndte faktisk at tage store spring i sin udvikling fremad da han var gået lidt i stå i en periode...
men ved at vi ikke længere virkede ligeså skræmte for hendes ord om at han nærmest var ved at dø mellem hænderne på os så begyndte hun at finde alt muligt andet der skulle være galt...
og endte med at hun åbnede en sag da hun jo stadig ikke mente han voksede som han skulle og det måtte da være pga vores dårlige barndomme at han så ikke fik det han havde behov for...
og den har vi så prøvet at få lukket lige siden med både udtalelser fra egen læge og fra børneafdelingen og fra tidligere VS (hvor SP desværre var deres SP også så der fik hun trumfet igennem at de skulle holde ekstra øje med os for vi var da mærkelige)...
og så lige som det hele ser ud til at være ved at gå væk ja så kommer ny VS og skriver sådan der i deres møde som de altid har efter de første 3 mdr man har været der for ligesom at følge op på hvordan man synes det går...
argghhh min hjerne skriger bare....
Anmeld