Jeg kan blive så arig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2013

Loa

Ej føj for pokker!!

Ud til højre med begge to......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2013

justagirl

gædde/gitte skriver:

håber hun, når hun lige har tudet godt igennem, indser at så ung en fløs ikke fortjener flere tåre.... så hun kan kommeud og finde en seriøs mand - over 30 (hvor gammel er hun) fra et miljø uden druk, stoffer og ligende ros

38 ;i

Anmeld

1. oktober 2013

baby012

Super dårlig stil af dem begge to 

Og ja, de var nok lige gide om det.. Håber din mor møder en sød moden mand en dag som fortjener hende 

Anmeld

1. oktober 2013

stjernehimmel

justagirl skriver:

38 ;i

hvor gammel er du?

For din mor er da ik speciel gammel :-O

Anmeld

1. oktober 2013

Trekløver(:

justagirl skriver:

'Min veninde, min fu*king veninde.. har kneppet min mors mand,..

ja i hørte rigtigt en tøs på 20 år..

jeg er så skuffet, så sur så irretabel'!

godt være de havde lidt knas! men de giver hende bestemt INGEN ret til at hoppe på ham! godt være han kun er 23 .. men de er gift.. og elsker hinanden.. kærlighed har ingen alder..

hun var også venner med min mor, havde tøj liggende hos hende og altmuligt, min mor og søster er kommet hos hendes plejemor mens hun har været der og grædt inden hun vidste noget af det.. (minmor) .. da hun fandt ud af han havde knaldet med en anden.. og bare trøstet hende! det skøge!

ja undskyld mit udbrud! jeg forstår bare ikke hvorfor folk skal splitte familier ad!

Der er bestemt intet fedt ved at ens mor ringer og er pisse hamrende ulykkelig! .. lorte k......

undskyld ordene!

Anmeld

1. oktober 2013

justagirl

stjernehimmel skriver:

hvor gammel er du?

For din mor er da ik speciel gammel :-O

19 om 21 dage

Anmeld

1. oktober 2013

gædde/gitte

justagirl skriver:

38 ;i

tja........... nu ved jeg godt at kærlighed ingen alder har........meeeeeeeeeeeeen

en moden kvinde 38 og en drengerøv på, var det 23?, som har været sammen i 4 år...... så syntes jeg faktisk det er utrolig det ikke er sket før.

Han har været 19 år da han indgik et fast forhold..... man kan jo ikke undgå at man er 2 forskellige steder i sit liv - så man skal bare knokle ekstra hårdt for ikke at glide fra hinanden samt fordomme om alder...nå ja og din mors fortid

Anmeld

1. oktober 2013

stjernehimmel

gædde/gitte skriver:

tja........... nu ved jeg godt at kærlighed ingen alder har........meeeeeeeeeeeeen

en moden kvinde 38 og en drengerøv på, var det 23?, som har været sammen i 4 år...... så syntes jeg faktisk det er utrolig det ikke er sket før.

Han har været 19 år da han indgik et fast forhold..... man kan jo ikke undgå at man er 2 forskellige steder i sit liv - så man skal bare knokle ekstra hårdt for ikke at glide fra hinanden samt fordomme om alder...nå ja og din mors fortid

ud fra erfaringer kan jeg os blot tilslutte mig at nogle ting bare er dømt til at gå galt før eller siden....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.