Jeg kan blive så arig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.164 visninger
27 svar
45 synes godt om
1. oktober 2013

justagirl

'Min veninde, min fu*king veninde.. har kneppet min mors mand,..

ja i hørte rigtigt en tøs på 20 år..

jeg er så skuffet, så sur så irretabel'!

godt være de havde lidt knas! men de giver hende bestemt INGEN ret til at hoppe på ham! godt være han kun er 23 .. men de er gift.. og elsker hinanden.. kærlighed har ingen alder..

hun var også venner med min mor, havde tøj liggende hos hende og altmuligt, min mor og søster er kommet hos hendes plejemor mens hun har været der og grædt inden hun vidste noget af det.. (minmor) .. da hun fandt ud af han havde knaldet med en anden.. og bare trøstet hende! det skøge!

ja undskyld mit udbrud! jeg forstår bare ikke hvorfor folk skal splitte familier ad!

Der er bestemt intet fedt ved at ens mor ringer og er pisse hamrende ulykkelig! .. lorte k......

undskyld ordene!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2013

stjernehimmel

justagirl skriver:

godt være de havde lidt knas! men de giver hende bestemt INGEN ret til at hoppe på ham! godt være han kun er 23 .. men de er gift.. og elsker hinanden.. kærlighed har ingen alder..

hun var også venner med min mor, havde tøj liggende hos hende og altmuligt, min mor og søster er kommet hos hendes plejemor mens hun har været der og grædt inden hun vidste noget af det.. (minmor) .. da hun fandt ud af han havde knaldet med en anden.. og bare trøstet hende! det skøge!

ja undskyld mit udbrud! jeg forstår bare ikke hvorfor folk skal splitte familier ad!

Der er bestemt intet fedt ved at ens mor ringer og er pisse hamrende ulykkelig! .. lorte k......

undskyld ordene!

nogle tænker KUN på sig selv og sine behov altså..... jøsses hvor er mange bare kun sig selv nærmest efterhånden

Forstår dælme godt du er arig, sur og skuffet... og forstår dælme os at din mor er ked af det....

Og nej kærlighed har igen alder, lige gyldig hvad alder folk har så er der bare nogle der ikke kan finde ud af at tænke på andre end dem selv, og som bare fucker ting op for andre....

Anmeld

1. oktober 2013

gædde/gitte

justagirl skriver:

undskyld ordene!

wow.............. ja det er jo lige til en soap-serie på flimmer kassen

Men ...... Det er da også manden der er en horekarl eller faldt han bare med stiv pik og landede på hende?? sorry.....spøg til side......

Det var da noget værre rod! og svigt på mange niveauer

Anmeld

1. oktober 2013

Hullabullabulla

justagirl skriver:

undskyld ordene!

Det er svinsk gjort af hende, ingen tvivl der - men jeg synes det er MEGET MERE svinsk af din mors mand.. HAN har været utro og det er absolut ikke okay..

Håber dagen i morgen bliver bedre 

Anmeld

1. oktober 2013

gædde/gitte

stjernehimmel skriver:

nogle tænker KUN på sig selv og sine behov altså..... jøsses hvor er mange bare kun sig selv nærmest efterhånden

Forstår dælme godt du er arig, sur og skuffet... og forstår dælme os at din mor er ked af det....

Og nej kærlighed har igen alder, lige gyldig hvad alder folk har så er der bare nogle der ikke kan finde ud af at tænke på andre end dem selv, og som bare fucker ting op for andre....

enig!

meeeeeeeen.............. mænd i 20érne har jeg som udgangspunkt ikke den store tillid til -de tænker simpelthen med javertussen rigtigt at nogen fortsætter med det resten af livet

Anmeld

1. oktober 2013

justagirl

gædde/gitte skriver:

wow.............. ja det er jo lige til en soap-serie på flimmer kassen

Men ...... Det er da også manden der er en horekarl eller faldt han bare med stiv pik og landede på hende?? sorry.....spøg til side......

Det var da noget værre rod! og svigt på mange niveauer

han er bestemt også en spade!

synes ingen af de to kan være bekendt at sætte min mor i det lys!

og det eneste hun kan sige er '' undskyld '' .. og at hun er ked af det, men det kan vi ike bruge til en fis!

de har trods alt været sammen i over 4 år..

Anmeld

1. oktober 2013

Sander&Vitus-Mor

Man er to til tango, så manden er lige så meget alt muligt grimt som din "veninde" ..

Anmeld

1. oktober 2013

justagirl

Britt88 skriver:

Det er svinsk gjort af hende, ingen tvivl der - men jeg synes det er MEGET MERE svinsk af din mors mand.. HAN har været utro og det er absolut ikke okay..

Håber dagen i morgen bliver bedre 

Det skete i lørdags, min mor fik det afvide igår

bestemt ikke rart at ens mor ringer og bare græder.. og ingen ord har

Anmeld

1. oktober 2013

stjernehimmel

gædde/gitte skriver:

enig!

meeeeeeeen.............. mænd i 20érne har jeg som udgangspunkt ikke den store tillid til -de tænker simpelthen med javertussen rigtigt at nogen fortsætter med det resten af livet

Personligt er jeg heller ik til yngre hankøn....  ;-)  af samme årsager....

nogle gange gør de ekstra år erfaringsmæssigt at der er nogle ting man bare ik kunne finde på eller finde på at udsætte andre for.....

og ja, gør man det stadig når man er "oppe" i alderen, så er slaget tabt for dem ;-)

Anmeld

1. oktober 2013

gædde/gitte

justagirl skriver:

han er bestemt også en spade!

synes ingen af de to kan være bekendt at sætte min mor i det lys!

og det eneste hun kan sige er '' undskyld '' .. og at hun er ked af det, men det kan vi ike bruge til en fis!

de har trods alt været sammen i over 4 år..

nej.......... men hun kan jo heller ikke sige andet end undskyld .

Desværre er tidsmaskiner ikke opfundet endnu. Man kan kun lære af det eller lære at glemme det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.