Skifte bank

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2013

Monski

Barbamama skriver:

Det var så den sidste bank jeg ville vælge at skifte til. De er meget dyre angående deres renter. Vi har skiftet fra Danske Bank til Nordea og har fået 4300kr mere i lommen HVER måned!

Jeg har slet ikke så meget forstand på det, men det kunne da være vi skulle overveje begge at skifte så
Så bare de havde nogle okay tilbud til folk på su. Bliver nok nødt til at sætte mig lidt bedre ind i det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2013

Monski

modesty skriver:

Jeg ville bestemt heller ikke vælge Danske Bank, når I nu alligevel står og skal skifte. Det er en l*rtebank, undskyld mit sprog, så medmindre din kæreste får nogle ekseptionelt gode fordele, ville jeg vælge en bank med bedre vilkår. Er selv lige skiftet fra Danske til Arbejdernes Landsbank og har fået markant bedre renter både på andelslån og kassekredit.

Jeg har ingen lån i banken, Heller ikke kassekredit .. Endnu i hvert fald, må indrømme jeg synes det er stramt med su!
Så derfor er jeg ikke så meget inde i det, men nu har jeg søgt lidt og kan godt se at danske bank ikke får særlig gode ord med sig på vejen

Anmeld

1. oktober 2013

(august)

Jeg ville tage er møde i forskellige banker også hvem der kan gøre det bedst og billigst. Vi skiftede selv til danske for knap 4 år siden og er super glade for dem.

Anmeld

11. oktober 2013

Barbamama

Monski skriver:

Jeg har slet ikke så meget forstand på det, men det kunne da være vi skulle overveje begge at skifte så
Så bare de havde nogle okay tilbud til folk på su. Bliver nok nødt til at sætte mig lidt bedre ind i det

Jeg ville personligt i hvert fald aldrig vælge Danske Bank

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.