Skifte bank

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

671 visninger
13 svar
8 synes godt om
30. september 2013

Monski

Jeg aner simpelthen ikke hvordan man gør
Skal skifte fra Nykredit til Danske Bank så min kæreste og jeg kan få fælles konti. Har selvfølgelig prøvet at undersøge hvordan man gør selv, men det kan jeg altså ikke lige gennemskue.
Nogle kloge hovedet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2013

bøllen

Monski skriver:

Skal skifte fra Nykredit til Danske Bank så min kæreste og jeg kan få fælles konti. Har selvfølgelig prøvet at undersøge hvordan man gør selv, men det kan jeg altså ikke lige gennemskue.
Nogle kloge hovedet?

Vi har lige skiftet bank. Vi kontaktede den bank vi ønskede, de tjekkede om de ville have os som kunder. Resten ordnede den nye bank.

Anmeld

30. september 2013

Monski

bøllen skriver:

Vi har lige skiftet bank. Vi kontaktede den bank vi ønskede, de tjekkede om de ville have os som kunder. Resten ordnede den nye bank.

Det lyder nemt

Anmeld

30. september 2013

CaWi

Monski skriver:

Nogle kloge hovedet?

Du ringer til den bank du ønsker, og siger du gerne vil skifte til dem. Så arrangere de som regl et møde, og fortæller hvilke papire du skal medbringe. Og så ordner banken selv resten

Anmeld

1. oktober 2013

AnthonsMor

Monski skriver:

Nogle kloge hovedet?

Du går bare i Danske Bank og beder om et møde vedr. Flytning af bank og sammenslåning (hjemmelavet ord ) af konti
Så skal du have nogle papirer med derind også fikser i det

Anmeld

1. oktober 2013

Barbamama

Det var så den sidste bank jeg ville vælge at skifte til. De er meget dyre angående deres renter. Vi har skiftet fra Danske Bank til Nordea og har fået 4300kr mere i lommen HVER måned!

Anmeld

1. oktober 2013

stjernehimmel

Barbamama skriver:

Det var så den sidste bank jeg ville vælge at skifte til. De er meget dyre angående deres renter. Vi har skiftet fra Danske Bank til Nordea og har fået 4300kr mere i lommen HVER måned!

Danske bank er os SUPER overlegne med hvem de vil ha som kunde....  jøsses alle dem der får nej fra dem trods en ganske fornuftig økonomi.... har os nordea.

Anmeld

1. oktober 2013

modesty

Jeg ville bestemt heller ikke vælge Danske Bank, når I nu alligevel står og skal skifte. Det er en l*rtebank, undskyld mit sprog, så medmindre din kæreste får nogle ekseptionelt gode fordele, ville jeg vælge en bank med bedre vilkår. Er selv lige skiftet fra Danske til Arbejdernes Landsbank og har fået markant bedre renter både på andelslån og kassekredit.

Anmeld

1. oktober 2013

l.kjoeller

Monski skriver:

Nogle kloge hovedet?

i skal høre banken direkte om de ikke vil tage ham/dig som kunde. det har bl.a noget at gøre med gæld osv. alt det praktiske ordner banken 

Anmeld

1. oktober 2013

FogL

Monski skriver:

Nogle kloge hovedet?

Gå ned til Danske bank og sig du hellere vil være kunde hos dem, så ordner de resten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.