åh jeg er så glad idag.... :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2013

Sander&Vitus-Mor

Wampires skriver:

tak

jeps

sådanne mennesker som du citerer er den slags hvor det går ind ad det ene øre og ud af det andet

ville gerne holde min tråd i happystyle så lad os bare glemme det og gå videre

havde brug for at dele glæde oven på at min dag ikke startede så fedt med at jeg tror jeg så en person der var årsag til at vi flygtede fra en bolig vi ellers havde tænkt os at blive i resten af vores dage samt slet ikke turde være i den by af frygt for hun så os...

og så kom der lige de der ekstra penge og muligheden for at få fat i en mobil jeg har kigget og undersøgt rigtig meget om rigtig længe

vores mobiler har haft de her problemer i nok en 6 mdrs tid efterhånden men vi vidste jo at hvis vi bare kunne holde dem kørende frem til januar ville det blive bedre...

men kærestens mobil kan ikke engang holde 5 timers batteri længere selvom den ikke bruges til andet end at modtage mine 3 sms'er og 1-2 opkald af max 10 mins varighed på et døgn...

og min laver alle mulige underlige ting med bla. at nægte at sende sms'er... genstarter når jeg åbner en mms og sletter mine indstillinger med bestemte billeder som baggrund og pauseskærm... og ja batteriet holder heller ikke ligefrem en hel dag mere hvis jeg bruger den til at ringe med...

Synes bestemt også du skal bevare dit gode humør og glæden ved dit nye køb. Det lyder som om i trænger :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2013

bøllen

VråJepsen skriver:

Jeg er skam helt rolig.

Herligt 

Anmeld

30. september 2013

Mamalou

bøllen skriver:

Du behøver bestemt ikke forsvare jeres køb

som jeg skrev er det dejligt at kunne få nyt. 

Tænkte bare mex tanke på din tidligere tråd, hvor det hele virkede MEGET skrabet . Ville jeg nok have vagt at gemme pengene. 

Jeg må ærlig indrømme at jeg fik samme tanke, netop fordi jeg husker et indlæg hvor jeres økonomi var meget skrabet, og jeg husker at det gik dig meget på. Men som bBøllen siger, at prioriterer vi jo fuldstændig som vi vil, og hvis bliver glade for nye mobiler, så er det dejligt  

Vh. Louise 

Anmeld

30. september 2013

bøllen

Mamalou skriver:

Jeg må ærlig indrømme at jeg fik samme tanke, netop fordi jeg husker et indlæg hvor jeres økonomi var meget skrabet, og jeg husker at det gik dig meget på. Men som bBøllen siger, at prioriterer vi jo fuldstændig som vi vil, og hvis bliver glade for nye mobiler, så er det dejligt  

Vh. Louise 

Det var nemlig det jeg tænkte, og kan se jeg ikke er ene . Men vi vælger jo heldigvis selv  Men læste netop et tidligere indlæg, hvor TS virkede meget desperat. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.