åh jeg er så glad idag.... :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

773 visninger
13 svar
15 synes godt om
30. september 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Jeps det er jeg

ved at jeg fik solgt nogle ting kom der lige akkurat nok penge ind ekstra denne måned til at kæresten og jeg med god samvittighed har kunnet udskifte vores mobiler

vores nuværende er over 5 år gamle og har diverse problemer som følge af deres "høje" alder og brug..

så det var superfedt at kunne bestille en ny til os begge samt få fixet vores abonnement til noget andet da vores nuværende ville blive dyrere fra januar af så med det vi valgte ender vi med billigere regninger hvis vi fortsætter vores nuværende forbrug

så glemte jeg self at spørge den søde dame om leveringstid på mobilerne

men den søde herre jeg så fik fat i lige nu fortalte at der går mellem 4-5 hverdage

YAY så fra næste uge af kan vi være igang med at være "med på moden" med en smartphone også og et nyt kapitel i vores mobil eventyr da vi også skiftede udbyder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2013

Kris89

Wampires skriver:

Jeps det er jeg

ved at jeg fik solgt nogle ting kom der lige akkurat nok penge ind ekstra denne måned til at kæresten og jeg med god samvittighed har kunnet udskifte vores mobiler

vores nuværende er over 5 år gamle og har diverse problemer som følge af deres "høje" alder og brug..

så det var superfedt at kunne bestille en ny til os begge samt få fixet vores abonnement til noget andet da vores nuværende ville blive dyrere fra januar af så med det vi valgte ender vi med billigere regninger hvis vi fortsætter vores nuværende forbrug

men den søde herre jeg så fik fat i lige nu fortalte at der går mellem 4-5 hverdage

YAY så fra næste uge af kan vi være igang med at være "med på moden" med en smartphone også og et nyt kapitel i vores mobil eventyr da vi også skiftede udbyder

der er bare ikke noget bedre end når man får sparet sammen til noget og man så kan købe med god samvittighed

Anmeld

30. september 2013

bøllen

Wampires skriver:

Jeps det er jeg

Dejligt at kunne købe nyt.

dog forstår jeg slet ikke valget. Læste en af dine tidligere indlæg, hvor det lød MEGET skrabet. Og en tandlæge regning mm. Ville nok have valgt at bruge pengene anderledes . Eller gemmer som en buffer. 

Men hey hver sit valg. Tillykke med jeres nye telefoner

Anmeld

30. september 2013

Wampires

Kris89 skriver:

der er bare ikke noget bedre end når man får sparet sammen til noget og man så kan købe med god samvittighed

mange tak

ja det er noget ejg har haft fremme mange gange for at få solgt og nu kunne min lillebror så bruge det til deres datter så han købte det af mig og gav mig endda ekstra udover prisen vi havde aftalt

Anmeld

30. september 2013

Wampires

bøllen skriver:

dog forstår jeg slet ikke valget. Læste en af dine tidligere indlæg, hvor det lød MEGET skrabet. Og en tandlæge regning mm. Ville nok have valgt at bruge pengene anderledes . Eller gemmer som en buffer. 

hehe.. ja det var en skrabet måned vi var igennem...

men nu kører budgettet igen og vi har fået det nulstillet så medmindre der kommer en udgift udover budgettet der skal betales førend børnepengene så kører det

og som jeg også skrev så er det kun fordi vores mobiler synger på sidste vers og vi alligevel ville skulle finde noget nyt inden særlig længe og lige nu var der mulighed for et billigere abbonnement samt ny mobil hvor vi begge kunne få den samme så vi kan hjælpes ad med at lære alt det nye...

mobilerne koster os 75 kr. pr. mdr. og startup sammenlagt var 500 kr så det er altså ikke dem til 4000 kr vi snakker om men en billig billig model der lige kan være med til at holde os kørende...

Børnepenge og rester ellers når månederne er slut bliver stadig sat til side på opsparingskontoen...

og fra januar er der som jeg også tidligere har været inde på et lån der forsvinder så der kommer der næsten 2000 kr mere hver mdr at råde over...

Anmeld

30. september 2013

Sander&Vitus-Mor

Kan godt se at du går ind for "med ærlighed kommer man længst" men hvis nu "sandheden" eller det at være ærlig ikke gavner den anden person, hvorfor så udtale sig og ytre sin mening, når man ikke er blevet spurgt?

Det var slet ikke det debatten gik ud på, TS var rigtig glad over at kunne købe en ny mobil, og endda havde solgt noget andet for at få råd til det.. Så der var da absolut ingen grund til at ødelægge hendes glæde..

Anmeld

30. september 2013

bøllen

VråJepsen skriver:

Kan godt se at du går ind for "med ærlighed kommer man længst" men hvis nu "sandheden" eller det at være ærlig ikke gavner den anden person, hvorfor så udtale sig og ytre sin mening, når man ikke er blevet spurgt?

Det var slet ikke det debatten gik ud på, TS var rigtig glad over at kunne købe en ny mobil, og endda havde solgt noget andet for at få råd til det.. Så der var da absolut ingen grund til at ødelægge hendes glæde..

Ro på dame . 

Anmeld

30. september 2013

Sander&Vitus-Mor

bøllen skriver:

Ro på dame . 

Jeg er skam helt rolig.

Anmeld

30. september 2013

Wampires

VråJepsen skriver:

tak

jeps

sådanne mennesker som du citerer er den slags hvor det går ind ad det ene øre og ud af det andet

ville gerne holde min tråd i happystyle så lad os bare glemme det og gå videre

havde brug for at dele glæde oven på at min dag ikke startede så fedt med at jeg tror jeg så en person der var årsag til at vi flygtede fra en bolig vi ellers havde tænkt os at blive i resten af vores dage samt slet ikke turde være i den by af frygt for hun så os...

og så kom der lige de der ekstra penge og muligheden for at få fat i en mobil jeg har kigget og undersøgt rigtig meget om rigtig længe

vores mobiler har haft de her problemer i nok en 6 mdrs tid efterhånden men vi vidste jo at hvis vi bare kunne holde dem kørende frem til januar ville det blive bedre...

men kærestens mobil kan ikke engang holde 5 timers batteri længere selvom den ikke bruges til andet end at modtage mine 3 sms'er og 1-2 opkald af max 10 mins varighed på et døgn...

og min laver alle mulige underlige ting med bla. at nægte at sende sms'er... genstarter når jeg åbner en mms og sletter mine indstillinger med bestemte billeder som baggrund og pauseskærm... og ja batteriet holder heller ikke ligefrem en hel dag mere hvis jeg bruger den til at ringe med...

Anmeld

30. september 2013

bøllen

Wampires skriver:

hehe.. ja det var en skrabet måned vi var igennem...

men nu kører budgettet igen og vi har fået det nulstillet så medmindre der kommer en udgift udover budgettet der skal betales førend børnepengene så kører det

og som jeg også skrev så er det kun fordi vores mobiler synger på sidste vers og vi alligevel ville skulle finde noget nyt inden særlig længe og lige nu var der mulighed for et billigere abbonnement samt ny mobil hvor vi begge kunne få den samme så vi kan hjælpes ad med at lære alt det nye...

mobilerne koster os 75 kr. pr. mdr. og startup sammenlagt var 500 kr så det er altså ikke dem til 4000 kr vi snakker om men en billig billig model der lige kan være med til at holde os kørende...

Børnepenge og rester ellers når månederne er slut bliver stadig sat til side på opsparingskontoen...

og fra januar er der som jeg også tidligere har været inde på et lån der forsvinder så der kommer der næsten 2000 kr mere hver mdr at råde over...

Du behøver bestemt ikke forsvare jeres køb

som jeg skrev er det dejligt at kunne få nyt. 

Tænkte bare mex tanke på din tidligere tråd, hvor det hele virkede MEGET skrabet . Ville jeg nok have vagt at gemme pengene. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.