Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
VråJepsen skriver:
Kan godt se at du går ind for "med ærlighed kommer man længst" men hvis nu "sandheden" eller det at være ærlig ikke gavner den anden person, hvorfor så udtale sig og ytre sin mening, når man ikke er blevet spurgt?
Det var slet ikke det debatten gik ud på, TS var rigtig glad over at kunne købe en ny mobil, og endda havde solgt noget andet for at få råd til det.. Så der var da absolut ingen grund til at ødelægge hendes glæde..

tak 
jeps
sådanne mennesker som du citerer er den slags hvor det går ind ad det ene øre og ud af det andet 
ville gerne holde min tråd i happystyle så lad os bare glemme det og gå videre 
havde brug for at dele glæde oven på at min dag ikke startede så fedt med at jeg tror jeg så en person der var årsag til at vi flygtede fra en bolig vi ellers havde tænkt os at blive i resten af vores dage samt slet ikke turde være i den by af frygt for hun så os...
og så kom der lige de der ekstra penge og muligheden for at få fat i en mobil jeg har kigget og undersøgt rigtig meget om rigtig længe 
vores mobiler har haft de her problemer i nok en 6 mdrs tid efterhånden men vi vidste jo at hvis vi bare kunne holde dem kørende frem til januar ville det blive bedre...
men kærestens mobil kan ikke engang holde 5 timers batteri længere selvom den ikke bruges til andet end at modtage mine 3 sms'er og 1-2 opkald af max 10 mins varighed på et døgn...
og min laver alle mulige underlige ting med bla. at nægte at sende sms'er... genstarter når jeg åbner en mms og sletter mine indstillinger med bestemte billeder som baggrund og pauseskærm... og ja batteriet holder heller ikke ligefrem en hel dag mere hvis jeg bruger den til at ringe med...
Anmeld