Og blodprøve resultatet var....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2013

**Ønskebabyen

Du skrev i den anden tråd, at du først var gravid med tvillinger... Jeg kom til at tænke på, at når nu jeg fik sat 2 æg op og hvis der kun er 1 der har sat sig fast... Vil jeg så bløde det andet æg ud? eller hvordan kommer det mon ud? 

Det er mere, så jeg ikke bliver mega bekymret, når jeg stopper med Lutinus og begynder at bløde... 

Tillader mig lige at svare

Jeg fik os sat to æg op, men venter kun en og jeg har ikke blødt. Tror bare at det går til grunde..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2013

et-ønske

WantingBaby2012 skriver:

Positiv!  HCG-tallet var 300, så vi er glade! Ved første ICSI-forsøg var tallet "kun" på 160 ved 4+2, så det er jo en fordobling! 

Og noget siger mig, at der vist "kun" gemmer sig én derinde... For ville tallet ikke være en del større hvis der var 2?
Men det må tiden jo vise, når vi den 23. oktober skal til vores første scanning...  Vi håber SÅ meget på, at det er vores tur nu, og at den lille spire har sat sig for at blive i 9 måneder 

Jeg har lige et spørgsmål til jer, der selv har været igennem fertilitetsbehandling og som har fået progesteron tilskud.. Hvornår stoppede i med at tage det? Jeg har taget Lutinus siden ÆO (dvs. 14 dage nu) og jeg har til 14 dage mere... Klinikken siger jo, at normalt kan man stoppe med at tage tilskuddet efter de 14 dage, fordi kroppen da selv danner hormonet... Men jeg er bare så bange for at det går galt hvis jeg stopper... for det gjorde det jo sidst  Men bortset fra det, så skader det jo heller ikke at tage i en uge eller 14 dage yderligere... 

Men hvilke erfaringer har i? 

TILLYKKEEEEEEE

Vi kommer vist til at følges ad

Anmeld

30. september 2013

WantingBaby2012

**Ønskebabyen skriver:

Tillader mig lige at svare

Jeg fik os sat to æg op, men venter kun en og jeg har ikke blødt. Tror bare at det går til grunde..

Tak for dit svar 

Kan du huske hvad dit hcg tal var ved bp?

Anmeld

30. september 2013

Cosmo&Maia

Maja84 skriver:

Kan det ikke afhænge af om man har brug for det eller ej

Jo det kan det sikkert godt

Anmeld

30. september 2013

l.kjoeller

WantingBaby2012 skriver:

Positiv!  HCG-tallet var 300, så vi er glade! Ved første ICSI-forsøg var tallet "kun" på 160 ved 4+2, så det er jo en fordobling! 

Og noget siger mig, at der vist "kun" gemmer sig én derinde... For ville tallet ikke være en del større hvis der var 2?
Men det må tiden jo vise, når vi den 23. oktober skal til vores første scanning...  Vi håber SÅ meget på, at det er vores tur nu, og at den lille spire har sat sig for at blive i 9 måneder 

Jeg har lige et spørgsmål til jer, der selv har været igennem fertilitetsbehandling og som har fået progesteron tilskud.. Hvornår stoppede i med at tage det? Jeg har taget Lutinus siden ÆO (dvs. 14 dage nu) og jeg har til 14 dage mere... Klinikken siger jo, at normalt kan man stoppe med at tage tilskuddet efter de 14 dage, fordi kroppen da selv danner hormonet... Men jeg er bare så bange for at det går galt hvis jeg stopper... for det gjorde det jo sidst  Men bortset fra det, så skader det jo heller ikke at tage i en uge eller 14 dage yderligere... 

Da hcg tal er så individuelt tror jeg ikke nødvendigvis det kan måles i hcg om der er 2 graviditeter.

jeg tror roligt du kan stoppe med det når lægen siger. tror ikk det var grunden til det ikke gik. oftest er det jo fordi der er noget galt. Kan dog sagtens forstå din nervøsitet. jeg fulgte selv lægens anvisning ved icsi og det endte med en lille pige , og jeg mistede også 1 graviditet ved spontan abort.  Er sikker på det hele nok skal flaske sig og det bliver jeres tur nu. forsøg at nyde det indtil skanning og så skal der nok komme ro på. og får du brug for lidt positive tanker fra en der har været der så smid en pb 

Anmeld

1. oktober 2013

Lauer

WantingBaby2012 skriver:

Wuuuhuuu tillykke, hvor er det skønt - vidste bare, at det hjalp med alle de krydsede fingre

Anmeld

1. oktober 2013

gædde/gitte

WantingBaby2012 skriver:

TILLYKKE!!!

jamen det vælter jo bare ind med gode nyheder!!

Anmeld

1. oktober 2013

tarkoflen

Stort tillykke, det er sådan en dejlig opringning at få så er det bare at glæde sig til skanningen

Anmeld

1. oktober 2013

**Ønskebabyen

WantingBaby2012 skriver:

Tak for dit svar 

Kan du huske hvad dit hcg tal var ved bp?

Ja, det var på 304

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.