Og blodprøve resultatet var....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2013

CroQuis

Tillykke 

Så laver jeg lige mit svar om, og gætter også "kun" på én, for det er min "erfaring" at man skal lidt højere op for tvillinger 

Jeg skulle også kun tage Crinone til og med den dag jeg fik svar på BP.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2013

WantingBaby2012

**Ønskebabyen skriver:

Tillykke

Tak søde 

Anmeld

30. september 2013

WantingBaby2012

CroQuis skriver:

Tillykke 

Så laver jeg lige mit svar om, og gætter også "kun" på én, for det er min "erfaring" at man skal lidt højere op for tvillinger 

Jeg skulle også kun tage Crinone til og med den dag jeg fik svar på BP.

Du skrev i den anden tråd, at du først var gravid med tvillinger... Jeg kom til at tænke på, at når nu jeg fik sat 2 æg op og hvis der kun er 1 der har sat sig fast... Vil jeg så bløde det andet æg ud? eller hvordan kommer det mon ud? 

Det er mere, så jeg ikke bliver mega bekymret, når jeg stopper med Lutinus og begynder at bløde... 

Anmeld

30. september 2013

DianaRJS

WantingBaby2012 skriver:

Positiv!  HCG-tallet var 300, så vi er glade! Ved første ICSI-forsøg var tallet "kun" på 160 ved 4+2, så det er jo en fordobling! 

Og noget siger mig, at der vist "kun" gemmer sig én derinde... For ville tallet ikke være en del større hvis der var 2?
Men det må tiden jo vise, når vi den 23. oktober skal til vores første scanning...  Vi håber SÅ meget på, at det er vores tur nu, og at den lille spire har sat sig for at blive i 9 måneder 

Jeg har lige et spørgsmål til jer, der selv har været igennem fertilitetsbehandling og som har fået progesteron tilskud.. Hvornår stoppede i med at tage det? Jeg har taget Lutinus siden ÆO (dvs. 14 dage nu) og jeg har til 14 dage mere... Klinikken siger jo, at normalt kan man stoppe med at tage tilskuddet efter de 14 dage, fordi kroppen da selv danner hormonet... Men jeg er bare så bange for at det går galt hvis jeg stopper... for det gjorde det jo sidst  Men bortset fra det, så skader det jo heller ikke at tage i en uge eller 14 dage yderligere... 

Men hvilke erfaringer har i? 

stort tillykke.....

tror det er meget forskelligt hvordan kroppen reagere på tvillinger, mit hcg var kun på 400 samme uge som dig, og jeg venter altså 2 velskabte blypper ;P

men kan se på de andre at de har haft noget højere, men kan self også være mig der har hørt forkert! er jeg ret god til har jeg ladet mig fortælle

men igen STORT tillykke

Anmeld

30. september 2013

CroQuis

WantingBaby2012 skriver:

Du skrev i den anden tråd, at du først var gravid med tvillinger... Jeg kom til at tænke på, at når nu jeg fik sat 2 æg op og hvis der kun er 1 der har sat sig fast... Vil jeg så bløde det andet æg ud? eller hvordan kommer det mon ud? 

Det er mere, så jeg ikke bliver mega bekymret, når jeg stopper med Lutinus og begynder at bløde... 

Neej det tror jeg ikke 

Det er jo nok bare ikke blevet til noget, og bare gået til og optaget af kroppen, når der nu ikke var mere  

Altså "tvillingen" til vores, ligger jo stadig i min livmoder.. Den er bare blevet en lille forstening nu, som vidst er blevet en del af moderkagen.. Den blev ikke blødt ud, selvom jeg blødte. 

Sidst vi så den "døde" i øvrigt, var til MD i uge 20, men der var den også svær at finde.. Så nu leder de heller ikke efter den mere 

Anmeld

30. september 2013

Putomanen

Selvfølgelig var den positiv
Jeg ville ringe til klinikken i morgen og høre om du skal fortsætte med medicinen.

Mit hcg var på 484 4+1 og der var 2 æg som havde sat sig fast. Det ene udviklede sig dog ikke som det skulle.

Kæmpe stort tillykke med graviditeten

Anmeld

30. september 2013

Kløver

Cosmo&Maia skriver:

Endnu engang tillykke med den lille i maven  

Jeg har taget Crinone i 14 dage nu og fik at vide i dag, da de ringede med svaret på blodprøven, at det skulle jeg ikke tage mere. Så det er lidt sjovt de siger man skal tage det til uge 12 på andre klinikker. Det er lidt af en forskel synes jeg. 

Kan det ikke afhænge af om man har brug for det eller ej

Anmeld

30. september 2013

Kløver

Stort tillykke

Anmeld

30. september 2013

WantingBaby2012

Putomanen skriver:

Selvfølgelig var den positiv
Jeg ville ringe til klinikken i morgen og høre om du skal fortsætte med medicinen.

Mit hcg var på 484 4+1 og der var 2 æg som havde sat sig fast. Det ene udviklede sig dog ikke som det skulle.

Kæmpe stort tillykke med graviditeten

Jeg spurgte sygeplejersken idag i telefonen, og hun sagde at hun ikke så nogen grund til at jeg tog tilskuddet længere da de ikke har nogen dokumenteret virkning efter de 14 dage... Da kroppen på dette tidspunkt selv gerne skulle tage over...

Åhh for pokker da... Er i tvivl.. Har mest lyst til at stoppe med det pga. hygiejnen og vi står og skal på badeferie på torsdag i Tyrkiet.. Men på den anden side så er der en lille stemme som siger at hvis jeg stopper så mister jeg det  

De 2 andre gange har bare sat så dybe spor, at jeg slet ikke tør tro på, at det heller lykkes denne gang.. 

Anmeld

30. september 2013

WantingBaby2012

Maja84 skriver:

Stort tillykke

Tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.