Hej jeg er ny herinde og der er mange ting hvor jeg er helt grøn, så undskyld hvis jeg stiller virkelig dumme spørgsmål :-)
Mig og kæresten er lige blevet gift 25/8 og en mdr før det smed "vi" p-pillerne.
Jeg forventede ikke noget resultat, den første måned. Og jeg fik også min mensturation med de "gode gamle" vildeste smerter og en ordenlig omgang blod, som var det normale før jeg kom på p-ring og senere p-piller, hvor jeg nærmest ikke har haft menstruation eller smerter.
En aften får jeg den den underligste fornemmelse i underlivet. Min Mand
drillede mig og sagde så ta da en test i morgen - den var som forventet negativ.
Men denne underlige fornemmelse i mit underliv er forsat lige siden den aften (nu ca 2 uger siden) og jeg har haft den mest ildelugtene udflåd, altså mere end jeg plejer, normalt også før jeg var på p-piller. - må nogle gange skifte underbukser 2 gange om dagen. 
Nu til mine første sprøgsmål:
- kan jeg være gravid?
og hvornår er det man "skal" teste, har set at folk skriver >>jeg skal teste om 2 dage<<
- øhhh hvornår er det da bedst at teste? Jeg skulle have haft min menstration i lørdags.
Og nu til et bekymringsspørgsmål:
min mand er 34 (35 på lørdag) min mand havde en tvillingesvulst i hjerne som han fik opereret i ud som 10 årig, han fik derpå epilepsi, og han blev igen opereret som 21 årig. og er nu stortset anfaldsfri (de få anfald han er, nærmest intet plus han ved de kommer 10 minutter før) Men han får medicin for dette dagligt.
Jeg er 33 år og overvægtig, (1.66 / 108 kg) men jeg træner ofte spinning og styrke træning. og spiser sundt, men taber mig bare ikke, på trods af hjælp fra diætist og læge. Men min krop er meget stærk.
Så til endnu et spørgsmål er:
Er vi i en eller anden form for risiko zone, med hensyn til graviditet?
Jeg vil naturligvis forsætte med at spise sundt og træne, selv når (hvis) jeg bliver gravid. Jeg tager naturligvis vitaminer med folinsyre og har gjort det i snart 4 mdr.
håber ikke det var alt for meget på en gang - og fortæl mig gerne mange ting jeg måske ikke har tænkt på jeg er som nævnt helt grøn.
ps: 5+0 og disse spændende tal i smider om med, hvad pokker betyder det?