Hvad skal jeg tage med til fødselsdag i VS?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2013

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Elina blev 1 år i torsdags og hun havde amerikanske pandekager, vandmelon, honningmelon, pærer (meget modne) og kernefri vindruer med :-) det var et hit og storesøster har bestilt det samme til sin fødselsdag.

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2013

Mitlivsommooor

Janne T. skriver:

Nu bliver Rose 2 år om 11 dage (oh my gooood), og vi vil naturligvis medbringe noget i VS. Der er nul sukker-politik!

Sidste år havde hun boller med, men jeg er bare LOUSY til at bage, så de var ikke ret gode Så jeg synes ligesom jeg vil tage revanche i år!

De plejer at fejre fødselsdag der hvor de får formiddagsfrugt. Jeg havde lidt overvejet nogle små "slikposer" med sunde sager. Altså frugt og sådan. Men hvad skal jeg komme i? Og hvor meget?

Og så er der en lille dreng på 7½ måned, det er jo ikke sikkert han kan spise det samme som de andre, så hvad skal jeg komme i hans? 

Hvad med om du lavede nogle frugt-dyr, måske du kan finde lidt inspiration i de vedhæftede billeder eller andre steder på nettet.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. september 2013

Mother-love

Laulund87 skriver:

Hvor har du købt tingene til sommerfuglene?

Øh øjne og klemmerne købte jeg i tiger. Og piberenserne købte jeg vidst i søstrene grene og limpistol i Føtex

Anmeld

29. september 2013

Mother-love

Tauf skriver:

Rigtig god idé . MEN hvis der er nul sukker hvorfor så fondant bogstaver. Det er da ren sukker???

Fordi der godt må være en smugle glasur. Så blev det bare fondant. De sagde ikke noget til det ihvertfald. Så gik jo ud fra det var okay. Havde også gjort så det kunne pilles af i tilfælde af at de ikke accepterede det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.