Kontanthjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.039 visninger
14 svar
3 synes godt om
29. september 2013

Trinebaby

Er der nogen der ved om den nye regel går ud over en hvis man er på barsel ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2013

DianaRJS

Trinebaby skriver:

efter had jeg har forstået så gør de... men er faktisk ikke helt 100% sikker.....

Anmeld

29. september 2013

Trinebaby

DianaRJS skriver:

efter had jeg har forstået så gør de... men er faktisk ikke helt 100% sikker.....

Ja jeg har både hørt det gør og ikk gør det bliver dejligt når man ved det 100%

Anmeld

29. september 2013

DianaRJS

Trinebaby skriver:

Ja jeg har både hørt det gør og ikk gør det bliver dejligt når man ved det 100%

ja blvier super dejligt at have lidt vished, dog har det ingen betydning her, men stadig rart nok lige at vide

Anmeld

29. september 2013

Trinebaby

DianaRJS skriver:

ja blvier super dejligt at have lidt vished, dog har det ingen betydning her, men stadig rart nok lige at vide

Men nu må jeg se

Anmeld

29. september 2013

SHERO

Glæder mig også til at finde ud af det.. ham jeg snakkede med mente det ikke, da man jo ikke ville være uddannelses parat, men tror mere det var hans egen holdning for han vidste det ikke endnu. Men han vidste at man skulle til samtale 3 mdr inden barsel var slut til uddannelses samtale..

Anmeld

29. september 2013

Trinebaby

Tullen85 skriver:

Glæder mig også til at finde ud af det.. ham jeg snakkede med mente det ikke, da man jo ikke ville være uddannelses parat, men tror mere det var hans egen holdning for han vidste det ikke endnu. Men han vidste at man skulle til samtale 3 mdr inden barsel var slut til uddannelses samtale..

Nej det jo det vi skal jo lige holde barsel men sys det fair at de sætter ned for mange udnytter det men er spændt

Anmeld

29. september 2013

SHERO

Trinebaby skriver:

Nej det jo det vi skal jo lige holde barsel men sys det fair at de sætter ned for mange udnytter det men er spændt

Det er jo det.. men synes godt nok at 5700 er lidt når man er låst i situationen.. altså IKEA kan ændre det før barsel er slut...

Anmeld

29. september 2013

Trinebaby

Tullen85 skriver:

Det er jo det.. men synes godt nok at 5700 er lidt når man er låst i situationen.. altså IKEA kan ændre det før barsel er slut...

Nej det bestemt ikk meget

Anmeld

29. september 2013

female

Mener du, om man vil blive karakteriseret som uddannelsesparat eller aktivitetetsparat, når man er på barsel?

Hvis du er under 30 år og uden en erhvervskompetencegivende uddannelse, og du i øvrigt ikke har andre hindringer end ledighed (og barsel), vil min umiddelbare vurdering være, at du er at betegne som uddannelsesparat. 

Dette vurderer jeg ud fra, at unge vil være uddannelsesparat, hvis man forventes at kunne starte på en uddannelses inden for omkring et år. 

Jeg mener iøvrig også, at det vil være i overensstemmelse med hensigten med loven at betegne folk på barsel som uddannelsesparat, hvis eneste hindring er barsel og ledighed. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.