Der gaar en joke herhjemme om...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2009

Cris

Millepus skriver:

Ja jeg kan ogsaa godt lide at koebe "designer toej " til mine drenge, men jeg er efterhaanden blevet rigtig god til at finde nogle rigtige gode tilbud.Jeg kan ikke huske den sidste gang jeg har betalt mere end 100kr pr. del  for toej til drengene inkl. overtoej. Det hjaelper ogsaa en hel del at vi bor taet paa en del outlets.
Camilla

Ligger alle de der spændende outlets i nærheden af Kph????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2009

Millepus

Cris skriver:

Desvaerre, Jeg bor i USA.

Anmeld

21. juli 2009

Millepus

Cris skriver:

Anmeld

21. juli 2009

Cris

Millepus skriver:

Nåååå så det er klart! I DK er priserne meget høje!

Anmeld

21. juli 2009

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Åh Miamaja jeg forstår dig fuldt ud.
Her bugner vores søns skab også af lækkert tøj.
MEN jeg er en rigtig tilbudshaj og selvom han har rigtig meget mærketøj, så er det meste købt til rigtig favorable priser. (Tibud med 30-70%)

Dermed ikke sagt at han kun har mærketøj, men det er det der er mest af, og så en del, især bukser, fra H&M. Meget af det Kvickly, Bilka osv har bryder jeg mig ikke om. Jeg er fuldstændig allergisk overfor disney tøj osv, det er bare slet ikke mig.

men ja, det vigtigste er at tøjet er behageligt, og det synes jeg bestemt Sofus' tøj er - F.eks. velour bukserne fra Småfolk, mere behageligt bliver det vist ikke.

Desuden sælger jeg en del på f.eks. TS, så ofte ender det med at koste det samme som hvis det var købt i f.eks. Bilka.
Dog er det kun det rigtig dyre tøj, som samtidig er fuldstændig i orden jeg sælger, ellers bliver det givet til mødrehjælpen og røde kors.

Line.

Anmeld

21. juli 2009

Miamaja

- skriver:

Syntes det noget pjat at give SÅ meget for tøj og sko...

Og forstår det slet ikke til børn der vokser ud af tøjet på ingen tid...

Vores børn går i ordentlig og pænt tøj selvfølgelig som alle andre, men vil ikke give en formue for det, gør vi heller ikke til os voksne..

Jeg har nogle faste priser i mit hoved jeg max vil give for forskellige ting...

ja, de vokser hurtigt ud af det men jeg kober ikke udelukket dyrt. indimellem gor jeg og saa gemmer jeg lidt hist og her saa jeg kan sidde som en gammel dame i gyngestolen og nyde at se disse smaa fine mindeting fra han var baby og lille...  men ja, det er da lidt fjollet

Anmeld

21. juli 2009

Miamaja

SØS skriver:

Åh Miamaja jeg forstår dig fuldt ud.
Her bugner vores søns skab også af lækkert tøj.
MEN jeg er en rigtig tilbudshaj og selvom han har rigtig meget mærketøj, så er det meste købt til rigtig favorable priser. (Tibud med 30-70%)

Dermed ikke sagt at han kun har mærketøj, men det er det der er mest af, og så en del, især bukser, fra H&M. Meget af det Kvickly, Bilka osv har bryder jeg mig ikke om. Jeg er fuldstændig allergisk overfor disney tøj osv, det er bare slet ikke mig.

men ja, det vigtigste er at tøjet er behageligt, og det synes jeg bestemt Sofus' tøj er - F.eks. velour bukserne fra Småfolk, mere behageligt bliver det vist ikke.

Desuden sælger jeg en del på f.eks. TS, så ofte ender det med at koste det samme som hvis det var købt i f.eks. Bilka.
Dog er det kun det rigtig dyre tøj, som samtidig er fuldstændig i orden jeg sælger, ellers bliver det givet til mødrehjælpen og røde kors.

Line.

Ohh Sos. vi har vist det samme toj til vores guldklumper. vi ejer ogsaa velour buks fra smaafolk -behageligt skal det vaere above allog vi har en del smaafolk toj generelt. elsker stilen og alle i usa sporger hvorfra det er kobt for det er meget anderledes og farverigt end her.

Vi ejer intet disney toj eller div. cartoons plastik paatryk af samme grund - jeg synes ikke det er sodt overhovedet. lidt sjovt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.