Der gaar en joke herhjemme om...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

673 visninger
17 svar
0 synes godt om
20. juli 2009

Miamaja

at vores dejlige lille 2 aarig gaar i bedre designer toj end alle os andre. som farmand siger 'da jeg var lille gik vi unger rundt i wallmart toj, men nu har jeg en 2 aarig der render rundt i Polo ralph lauren sko.  Jaaa, det er maaske lidt sjovt og fjollet at bruge penge paa meeeen man er jo kun 2 aar en gang og det er saa soooodt synes mor.  Hvad synes i der hjemme?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2009

Honningblomst

at vores dejlige lille 2 aarig gaar i bedre designer toj end alle os andre. som farmand siger 'da jeg var lille gik vi unger rundt i wallmart toj, men nu har jeg en 2 aarig der render rundt i Polo ralph lauren sko.  Jaaa, det er maaske lidt sjovt og fjollet at bruge penge paa meeeen man er jo kun 2 aar en gang og det er saa soooodt synes mor.  Hvad synes i der hjemme?

Her synes vi at tøj skal være behageligt og til at røre sig i....jeg har ikke brug for eller lyst til at mine unger skal signalere andet end sunde skønne friske drenge...
Jeg køber det de kan lide og er de for små så køber jeg det jeg kan lide...
men kommer aldrig til at smide en formue ud efter tøj...køber gerne på tilbud...så børnenes tøj er præcis som mit...ikke købt for at reklamere for mærker, men for at bruges og se ud som vi kan lide...-smiler
Men hver sin smag og behov og det skal der jo være plads til.
knus Eva.

Anmeld

20. juli 2009

Tina2

Jeg køber alt muligt tøj til ungerne OG mig selv....

Ungerne har fra Bilka, Exit og div andre billige mærker og så elsker jeg så Molo tøj med stjerner, men jeg køber det på Trendsales..... Holder øje med div lagersalg osv og så køber jeg det folk har købt der og sætter til salg:-)

Designertøj til MANGE penge er faktisk ikke lige mig, må jeg indrømme.... Synes det er lidt kedeligt, men nu er jeg også en der ELSKER farver og helst meget af det og jeg synes tit det der overdyre tøj til børn er kedeligt i farverne....

Det samme til mig selv, det dyre tøj jeg er vild med køber jeg på trendsales... Elsker G-star, men synes 2000-2500 kr for en vinterjakke fx er sindssygt, så jeg køber det derinde:-)

Anmeld

20. juli 2009

Miamaja

Tina2 skriver:

Jeg køber alt muligt tøj til ungerne OG mig selv....

Ungerne har fra Bilka, Exit og div andre billige mærker og så elsker jeg så Molo tøj med stjerner, men jeg køber det på Trendsales..... Holder øje med div lagersalg osv og så køber jeg det folk har købt der og sætter til salg:-)

Designertøj til MANGE penge er faktisk ikke lige mig, må jeg indrømme.... Synes det er lidt kedeligt, men nu er jeg også en der ELSKER farver og helst meget af det og jeg synes tit det der overdyre tøj til børn er kedeligt i farverne....

Det samme til mig selv, det dyre tøj jeg er vild med køber jeg på trendsales... Elsker G-star, men synes 2000-2500 kr for en vinterjakke fx er sindssygt, så jeg køber det derinde:-)

hehe lidt sjovt for jeg kober generelt nu ogsaa kun toj paa tilbud til mig selv, men med guldklumpen er det noget andet og jeg er viiiild med bl.a polo ralph lauren og den der prep boy stil og hvis jeg kan faa det paa tilbud saa er det klart det bedste, meeen hvis jeg ser et eller andet selvom det er dyrt kan jeg slet ikke lade vaere.

Anmeld

21. juli 2009

BellaT

Nej, jeg går ikke op i dyrt mærkevaretøj. Jeg køber tøj efter udseendet, komforten og prisen.
Mit yndlingsbørnetøjsmærke har fra start af været det billige Name It (tidligere Exit). 

Helle...

Anmeld

21. juli 2009

Millepus

Ja jeg kan ogsaa godt lide at koebe "designer toej " til mine drenge, men jeg er efterhaanden blevet rigtig god til at finde nogle rigtige gode tilbud.Jeg kan ikke huske den sidste gang jeg har betalt mere end 100kr pr. del  for toej til drengene inkl. overtoej. Det hjaelper ogsaa en hel del at vi bor taet paa en del outlets.
Camilla

Anmeld

21. juli 2009

Heidi.

Jeg køber det jeg kan lide.. Så er jeg ligeglad om det er det ene eller det andet.. Går selv gerne med tøj fra Føtex... Og handler meget i H&M... Mine piger har osse dyrt tøj, men jeg syntes sgu det er ved at være for meget med de forældre der IKKE kan klæde deres børn i andet end mærketøj  Det er i hvertfald ikke for børnenes skyld.. Og mine piger skal have noget tøj på de selv syntes om..

Anmeld

21. juli 2009

Bastian

Ha ha, jeg bruger også klart flere penge på mine børn end på mig selv. Eeeeelsker at købe tøj til dem. Men jeg nægter at give fuld pris, så lagersalgene og hjemmesiderne med udsalg har ofte mig som kunde - jeg gør mig ofte nogle rigtig gode kup.

Anmeld

21. juli 2009

sarahb

Miamaja skriver:

vores favorit mærke til Isaac er helt klart burberry.- måske dumt at bruge såå mange penge på tøj til en 8mdr. men det er det vi vælger at køb til ham oghvis an har overskud til deti budgettet hvorfor ikk.. det e i hvert tilfælde hd vi gør.. men vi er også selv nogle mærke og mode dyr

Anmeld

21. juli 2009

Cris

Tøjet og sko skal have en god kvalitet. Så holder de meget bedre alt den tav og vask. Hvis man har råd til det, så ville jeg finde god tøj, men ikke nødvendigvis en bestemt mærke. Jeg synes, feks. at ralph lauren ikke altid have den bedste kvalitet, men jeg har se andre mærke med utrolig god sygning og stoff. Jeg fik (da barnet blev født) en sød bomuld trøje fra Molo str. 3 måneder. Efter et par uger synes jeg den så kedeligt ud, den mistede lidt farve og den blev lidt slid. Og tilfældigvis har jeg set den samme trøje på en dreng på ca 6 år udefor i vores baggården, præcis den samme (mørke blå med nogle hvide stjerner) og den så også slid og den også tabte farve. Jeg synes, at det er ikke godt for prisen. Men jeg har haft nogle andre mærke som ser ligesom nye ud efter mange vask. Og det samme med sko. Nu er der ikke særlig meget udvalg i DK, men jeg kan se i Spanien, at der er forskellige kvalitet til samme pris. Feks hvis man vil betale 40 eller 50 euro for et par sko til børn så er der en hav af mærke varer, men nogle har nogle bedre sygning og "finish" end andre. Det er det jeg tit kikker på, men jeg handler ikke det. Jeg kikker bare, når jeg er ude at shoppe og har god tid. Vi har ikke råd til så mange dyre ting, så det bliver nogle gode ting, som jeg synes at det er vigtigt og nogle andre mellem gode.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.