Tøjet og sko skal have en god kvalitet. Så holder de meget bedre alt den tav og vask. Hvis man har råd til det, så ville jeg finde god tøj, men ikke nødvendigvis en bestemt mærke. Jeg synes, feks. at ralph lauren ikke altid have den bedste kvalitet, men jeg har se andre mærke med utrolig god sygning og stoff. Jeg fik (da barnet blev født) en sød bomuld trøje fra Molo str. 3 måneder. Efter et par uger synes jeg den så kedeligt ud, den mistede lidt farve og den blev lidt slid. Og tilfældigvis har jeg set den samme trøje på en dreng på ca 6 år udefor i vores baggården, præcis den samme (mørke blå med nogle hvide stjerner) og den så også slid og den også tabte farve. Jeg synes, at det er ikke godt for prisen. Men jeg har haft nogle andre mærke som ser ligesom nye ud efter mange vask. Og det samme med sko. Nu er der ikke særlig meget udvalg i DK, men jeg kan se i Spanien, at der er forskellige kvalitet til samme pris. Feks hvis man vil betale 40 eller 50 euro for et par sko til børn så er der en hav af mærke varer, men nogle har nogle bedre sygning og "finish" end andre. Det er det jeg tit kikker på, men jeg handler ikke det. Jeg kikker bare, når jeg er ude at shoppe og har god tid. Vi har ikke råd til så mange dyre ting, så det bliver nogle gode ting, som jeg synes at det er vigtigt og nogle andre mellem gode.
Anmeld