Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Maria&Lukas skriver: Hvor lang tid tager det at strikke sådan et tæppe?Er ved at hækle et, det er godt nok nået større. Men hold op en tid det tager. Måske det er hurtigere at strikke? Så kunne det da være man skulle lære det også
Hvor lang tid tager det at strikke sådan et tæppe?Er ved at hækle et, det er godt nok nået større. Men hold op en tid det tager. Måske det er hurtigere at strikke? Så kunne det da være man skulle lære det også
det tog mig 1,5 dag
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Michelle21 skriver: det tog mig 1,5 dag
Maria&Lukas skriver: Okay, tror det er hurtigere at lære at strikke + lave et tæppe end at hækle videre Kan godt strikke, men kun alm frem og tilbage. Men det er da en start.
Okay, tror det er hurtigere at lære at strikke + lave et tæppe end at hækle videre Kan godt strikke, men kun alm frem og tilbage. Men det er da en start.
kan du finde ud af ret og vrang?
Michelle21 skriver: Når jeg lovede jo og skrive opskriften, undskyld det først kommer nu men har haft meget at se til Slå 59 masker op på rundpind 10 med eskimogarn. Strik 1 pind vrang fra vrangen og fortsæt derefter i perlestrik, når arbejdet måler 16 cm strikkes næste pind fra retsiden således: 11 m perlestrik, 37 m glatstrik og 11 m perlestrik fortsæt til arb måler 69 cm, derefter strikkes der perlestrik over alle masker til arb måler 84 cm, nu strikkes 1 pind vrang fra vrangen over alle masker, derefter lukkes der løst af. Ps der strikkes frem og tilbage på rundpind. Håber i kan forstå den
Når jeg lovede jo og skrive opskriften, undskyld det først kommer nu men har haft meget at se til
Slå 59 masker op på rundpind 10 med eskimogarn.
Strik 1 pind vrang fra vrangen og fortsæt derefter i perlestrik, når arbejdet måler 16 cm strikkes næste pind fra retsiden således: 11 m perlestrik, 37 m glatstrik og 11 m perlestrik fortsæt til arb måler 69 cm, derefter strikkes der perlestrik over alle masker til arb måler 84 cm, nu strikkes 1 pind vrang fra vrangen over alle masker, derefter lukkes der løst af.
Ps der strikkes frem og tilbage på rundpind.
Håber i kan forstå den
ps der skal bruges 8 nøgler ca.
Michelle21 skriver: kan du finde ud af ret og vrang?
Maria&Lukas skriver: Nej. har aldrig prøvet. Men har lige kigget på garnstudio og har fundet nogle forskellige mønstre og det ser ok nemt ud på videoen. Har været god til at hækle efter dem, så mon ikke jeg også kan lære at strikke lidt.
Nej. har aldrig prøvet. Men har lige kigget på garnstudio og har fundet nogle forskellige mønstre og det ser ok nemt ud på videoen. Har været god til at hækle efter dem, så mon ikke jeg også kan lære at strikke lidt.
Det jo bare at prøve
Michelle21 skriver: Det jo bare at prøve
Maria&Lukas skriver: Må ned og købe nogle strikkepinde
Må ned og købe nogle strikkepinde
Ja der er ikke andet for Held og lykke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128