Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja så blev hyggetæppet til vores lille prins færdig, jeg er så stolt af det, det er VIRKELIG lækkert, Men nu elsker jeg jo også at strikke
I får da lige et billede af det
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Benjamins'mor skriver: Hvor fint Ville ønske jeg var så dygtig til det, men det ser så mærkeligt ud når jeg strikker ret
Hvor fint Ville ønske jeg var så dygtig til det, men det ser så mærkeligt ud når jeg strikker ret
Mange tak, men det er heller ikke kun ret jeg har strikket
Michelle21 skriver: Ja så blev hyggetæppet til vores lille prins færdig, jeg er så stolt af det, det er VIRKELIG lækkert, Men nu elsker jeg jo også at strikke I får da lige et billede af det
og så det bare SUPER dejligt og blødt
Den er simpelthen så flot og lækkert
Sådan et vil jeg bede min momse om at lave til prinsessen! Har du evt en opskrift på det?
liten-mamma skriver: Den er simpelthen så flot og lækkert Sådan et vil jeg bede min momse om at lave til prinsessen! Har du evt en opskrift på det?
Jeg skal lige se om jeg kan finde den, ellers kan jeg skrive den her?? den er virkelig enkel
Strikker du på bestilling ? Og hvad ville sådan et koste ?
Aalborg_Pigen skriver: Strikker du på bestilling ? Og hvad ville sådan et koste ?
Ja det gør jeg da og det vil koste 150 kr det er virkelig lækkert
Michelle21 skriver: Ja det gør jeg da og det vil koste 150 kr det er virkelig lækkert
Det er så flot
Tænkte nemlig på en gave til en fra min familie (nævner ikke lige hvem her )
Men personen ved bare ikke hvilket køn, så hvilken farve skulle det så være ? Hmm..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128