Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Karla skriver: Hvor er det flot! Jeg er igang med et hæklet tæppe, og hold nu op hvor tager det lang tid overvejer lidt at kaste mig ud i et strikket, så jeg har et færdigt til når prinsessen kommer Har du strikket på rundpinde?
Hvor er det flot! Jeg er igang med et hæklet tæppe, og hold nu op hvor tager det lang tid overvejer lidt at kaste mig ud i et strikket, så jeg har et færdigt til når prinsessen kommer Har du strikket på rundpinde?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tullen85 skriver: Et babytæppe til prinsessen.. hæklede et til min søn men det tog dæleme næste hele graviditet så denne gang skulle det strikkes. Er helt vild med det.. elsker elsker farverne, fandt det lækreste 100% uldgarn der tåler en vask på 40 grader så det er bare lækkert.. :-D og så tog det kun 2 uger i stedet for 8 mdr... Ville bare lige flashen det, for er sgu så stolt. Måler 70x75 brugt 8 garnnøgle, så det har kostet 280 kr... Lidt svært at se på billederne.. men den midterste farve er neonpink
Et babytæppe til prinsessen.. hæklede et til min søn men det tog dæleme næste hele graviditet så denne gang skulle det strikkes. Er helt vild med det.. elsker elsker farverne, fandt det lækreste 100% uldgarn der tåler en vask på 40 grader så det er bare lækkert.. :-D og så tog det kun 2 uger i stedet for 8 mdr... Ville bare lige flashen det, for er sgu så stolt. Måler 70x75 brugt 8 garnnøgle, så det har kostet 280 kr... Lidt svært at se på billederne.. men den midterste farve er neonpink
Hvor er det bare super fint
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128