mit første "store" strikke projekt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.199 visninger
12 svar
26 synes godt om
29. september 2013

SHERO

Et babytæppe til prinsessen.. hæklede et til min søn men det tog dæleme næste hele graviditet så denne gang skulle det strikkes. Er helt vild med det.. elsker elsker farverne, fandt det lækreste 100% uldgarn der tåler en vask på 40 grader så det er bare lækkert.. :-D og så tog det kun 2 uger i stedet for 8 mdr...

Ville bare lige flashen det, for er sgu så stolt. Måler 70x75 brugt 8 garnnøgle, så det har kostet 280 kr...

Lidt svært at se på billederne.. men den midterste farve er neonpink
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Super fedt!! Vh stine

Anmeld

29. september 2013

MyLove E

Mega flot :-D:-D:-D

Anmeld

29. september 2013

Julie F

Tullen85 skriver:

Et babytæppe til prinsessen.. hæklede et til min søn men det tog dæleme næste hele graviditet så denne gang skulle det strikkes. Er helt vild med det.. elsker elsker farverne, fandt det lækreste 100% uldgarn der tåler en vask på 40 grader så det er bare lækkert.. :-D og så tog det kun 2 uger i stedet for 8 mdr...

Ville bare lige flashen det, for er sgu så stolt. Måler 70x75 brugt 8 garnnøgle, så det har kostet 280 kr...

Super super fint. Hæklede selv et tæppe til vores basse under graviditeten og hold da op et arbejde. Er ok hurtig til at strikke, så tror jeg hopper med på bølgen

Anmeld

29. september 2013

MIWULA

Tullen85 skriver:

Hvor mange masker har du slået op til det tæppe? Super flot. 

Anmeld

29. september 2013

SHERO

Mener det var 120.. men tror 105-110 ville ha været nok... det blev lidt bredere end det skulle, men var vendt det i stedet... det er super let og har kun strikket vrang..

Fandt opskriften på yarnfreaks blog, også i hendes butik jeg har købt garnet...

Anmeld

29. september 2013

SHERO

Julie F skriver:

Super super fint. Hæklede selv et tæppe til vores basse under graviditeten og hold da op et arbejde. Er ok hurtig til at strikke, så tror jeg hopper med på bølgen

Taak... Det er nemlig bare et kæmpe projekt når det skal hæklet... jeg hæklede oldemor firkanter.. det blev også ret stort. Og endte med at give næsten 600 kr for garn.. av av..

Anmeld

29. september 2013

MIWULA

Tullen85 skriver:

Mener det var 120.. men tror 105-110 ville ha været nok... det blev lidt bredere end det skulle, men var vendt det i stedet... det er super let og har kun strikket vrang..

Fandt opskriften på yarnfreaks blog, også i hendes butik jeg har købt garnet...

Okey tak 

Anmeld

29. september 2013

B&J

super FLOT

Anmeld

29. september 2013

Karla

Tullen85 skriver:

Hvor er det flot!

Jeg er igang med et hæklet tæppe, og hold nu op hvor tager det lang tid overvejer lidt at kaste mig ud i et strikket, så jeg har et færdigt til når prinsessen kommer

Har du strikket på rundpinde?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.