Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Godaften piger
Ida har knækket koden, så nu kravler hun lystigt ud af tremmesengen, og det bryder jeg mig egentlig ikke ret meget om - tanken om at hun kan falde ud og slå sig
Men skifter man så til junior seng nu? Hun bliver 2 til Januar.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det vil jeg gøre. Hellere at hun kan kravle ordentlig ud, fremfor risikoen ved tremmesengen.
Janni. skriver: Det vil jeg gøre. Hellere at hun kan kravle ordentlig ud, fremfor risikoen ved tremmesengen.
Ja, det er nok også det bedste? Damn! Hun er fandme skarp hende Ida. Troede da hun kunne sove i tremmesengen læææænge endnu
Rikke _ Mor til Ida <3 skriver: Ja, det er nok også det bedste? Damn! Hun er fandme skarp hende Ida. Troede da hun kunne sove i tremmesengen læææænge endnu
Kan siden taget af? Det var da også værd at overveje. Evt læg en madras ved siden af hvis hun skulle falde ud.
Janni. skriver: Kan siden taget af? Det var da også værd at overveje. Evt læg en madras ved siden af hvis hun skulle falde ud.
Så tror jeg det hele falder fra hinanden, haha
Rikke _ Mor til Ida <3 skriver: Så tror jeg det hele falder fra hinanden, haha
Så tag den endelig af Så kan hun da ikke falde længere ned ha ha
Janni. skriver: Så tag den endelig af Så kan hun da ikke falde længere ned ha ha
Hahaha, ja Det var da en mulighed
Enden ville jeg pille siden af eller tage en almindelig seng, hun behøver jo ikke en juinor seng
Bertris skriver: Enden ville jeg pille siden af eller tage en almindelig seng, hun behøver jo ikke en juinor seng
Siden kan ikke bare tages af, har tjekket
Rikke _ Mor til Ida <3 skriver: Godaften piger Ida har knækket koden, så nu kravler hun lystigt ud af tremmesengen, og det bryder jeg mig egentlig ikke ret meget om - tanken om at hun kan falde ud og slå sig Men skifter man så til junior seng nu? Hun bliver 2 til Januar.
Min søn fandt også ud af det i efteråret hvor han hvor han blev 3 i januar, så mine forældre gav ham en seng i julegave... det var en ganske almindelig seng som han stadig bruger den da i dag, og han bliver 6 til januar...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128