Første døgn uden sut ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2013

bøllen

B&J skriver:

han er jo helt vild, åhh hvor kunne det være dejligt med ordenlig aftensmad hos lille manden her hjemme men mon ikke det kommer

men ja hold da op jeres er godt nok sej

Ja det er godt nok utroligt ( mon jeg har fået byttet barn ) 

jeg tror det kommer. Så længe man ikke presser dem men. Blot tilbyder. Og ikke sætter kæmpe fokus på de ikke spiser.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2013

bøllen

Aisha skriver:

Vi skal også af med sutten inden han fylder 3 ( om 2 uger) og jeg frygter det virkelig. Han sover med 3 sutter ! Men det med legetøjet tror jeg ikke at han forstår da han ikke har så meget sprog så det er ikke til at vide om han forstår konsekvenserne. Men godt gået til jer begge 2

Min indstilling var også ved 3 års alderen men måtte sande jeg havde et barn med et stort suttebehov og trygheds behov.

så valgte at vente. Nu bliver han 4 om 14 dage så vi har arbejdet på at sutten skulle væk.

men han er sensitiv , så ikke altid lige nem at rokke med. Og så bliver han pænt gal.

så er meget overrasket , at det går så nemt. Men omvendt ved jeg også at når han har sat sig for, at han vil have den gave ( den var købt ) så gør han det også. Han flytter simpelthen fokus.

tror han er en del system afhængig, så når han først har sat sig det i hovedet så er det sådan. 

Anmeld

28. september 2013

B&J

bøllen skriver:

Ja det er godt nok utroligt ( mon jeg har fået byttet barn ) 

jeg tror det kommer. Så længe man ikke presser dem men. Blot tilbyder. Og ikke sætter kæmpe fokus på de ikke spiser.

det kan da godt være du har fået en anden dreng med med hihihihih

ja nemlig bare han spiser så er jeg også bare glad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.