Ja det har vi nu klaret , eller knap et døgn.
og det er gået over alt forventning
Så sej han er. Havde ellers frygtet det i STOR stil da han var/er meget sutte afhængig. Og ofte det første han spurgte efter en dag i børnehaven.
nå men igår ville han gerne holde fri , hvilket han fik lov til. Dog måtte jeg konstaterer efter jeg havde ringet fri, at det krævede en del fra min side. Da knægten VILLE i børnehave ( stort , og et sikkert tegn på han STOR TRIVES derover )
vi blev enig om at køre en tur til byen, vi skulle bytte gummistøvler, købe gave til fødselsdag og spise frokost på md. Og en tur på biblioteket. De 3 første nævte steder vi skulle ligger ved siden af hinanden.
så vi startede med at bytte, videre ind og købe gave . Og spise frokost. Mens vi spiste maden snakkede vi om at man jo kunne vælge en ting i legetøjs butikken som man ville , i bytte for sutterne. En snak vi har haft mange gange. Det ville han gerne. Vi gik tilbage og valgte en æske med LEGO ( stort ønske længe ) fortalte han igen , at så skulle vi pakke sutterne væk når vi kom hjem.
da vi nåede hjem ville han samle LEGO, mindede ham om vi først skulle pakke sutterne væk. Vi fandt en pose, og han puttede alle sammen i , sagde farvel sutter ( lidt slukøret ) Legoen blev samlet.
sidst på eftermiddagen blev han lidt træt, og ville slappe af foran fjernsynet . Dertil høre pude, sut & klud. Første krise opstod. Han græd, råbte, slog osv. Men fik ham talt til ro, og afledt med en skål frugt.
Han glemte sutten igen.
da far kom hjem satte jeg ham ind i aftalte. Og kørte til byen. Var spændt på at komme hjem til spisetid om der havde været krise. Men niks INGEN KRISE.
Efter spisetid kørte vi til open by Night . Osede et par timer for at vende snuden hjem. Trods klokken var blevet mange, spurgte han på intet tidspunkt om sutten. Vel hjemme blev han puttet . Kort tid efter kunne jeg høre han GRÆD, og far kaldte på mig.
var forberedt på suttekrise, men næh han havde slået hovedet. Så han blev trøstet og faldt i søvn.
til morgen vågnede han GLAD og tilfreds. Og har på INTET tidspunkt spurgt til sutten. Og den plejer at sidde i munden .
så det er STORT. håber det går lige så nemt i aften
Han er sej.