Tusind tusind tak for du vil giv dig tid til at besvar mine spørgsmåle.
Jeg er i dag 4+2 og igår begyndte jeg st bløde men det gammelt blød. Men da lægen ikk har vist mine tal før for hcg så villet hun ikke ku se om hcg falder hvis hun tog en blødprøve derfor skal jeg tag derned igen næste onsdag. Hvad tror du? Er jeg ved at abortere?

åhhh ven måske og måske ikke - det eneste der kan svare på det er desværre tiden.
jeg har været 4+2 / 4+4 da jeg begyndte at få mørk udflåd.
og det er først nu i igår da jeg var 6+5 der kom mens smerter og mere blod. I dag 6+6 er der kommet endnu mere. og jeg har været bange for jeg skulle gå endnu længere før der skete noget.
jeg kontaktede min læge flere gange men de ville tidligst scanne mig når jeg var 6+2 da jeg så begyndte at få frisk blod ringede jeg igen og en læge ville se mig, men han sagde at blødning var naturligt og jeg skulle tage den med ro og det var forkert af den anden læge at love mig en scanning, det kunne slet ikke lade sig gøre når jeg var (på dette tidspunkt) 5+9 .
dagen efter tog jeg til en privat scanningsklinik, jeg kunne bare mærke der var noget forkert i min krop. Damen der sagde osse at vi får ikke lægerne til at indrømme de ikke er ret gode til at læse en scanner, plus at de ikke har ret gode scannerer.
så jeg kan kun sige til dig at du skal håbe hvis det gør dig glad. men hvis du er bange og det er du sikkert det var jeg. så ta til lægen, en gang for meget end en gang for lidt.
Men tillad dig selv at tvivle og hvis du bare kan mærke noget er forkert, så kan du have ret.. Jeg ledte alle steder efter godt nyt om blødning og der er gode historier men der er osse dårlige. Men jeg havde heletiden en dårlig fornemmelse af at der var noget forkert.
Men husk hvis det en SA, så er den naturens måde på at frasortere noget der ikke ville have resulteret i et barn.
men mit bedste råd er få ro på så snart du kan, få fx en tidlig scanning, et svar selvom det er et skidt svar - hjælper meget mere end du tror lige nu. Jeg kan anbefale graviditetklinkken GAIA den er i Hobro og Randers. http://www.graviditetsklinik.dk/
og ja vær forberedt på at et hjerteblink ikke 100% betyder at spiren har tænkt sig at blive. Min havde hjerteblink i 6+0 da jeg blev scannet men den var ved at løsne sig og jeg havde en stor blødning liggende, nøj den var hård at sluge kan jeg godt sige dig. 
puhh sikke en sørme og undskyld hvis jeg har gentaget mig selv, men det hjælper osse mig at fortælle det om og om igen.